طرح شهید سلیمانی با هدف کنترل کرونا در دالاهو اجرا می‌شود

فرماندار دالاهو گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی در این شهرستان باهدف کنترل و کاهش ویروس کرونا باتوجه به وضعیت نگران کننده شمار مبتلایان اجرا می‌شود.

به گزارش  ذاکرنیوز، کرم محمدی روز شنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: این طرح با همکاری بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان برگزار می شود.


وی اظهار داشت: با تمام توان در جهت اجرای طرح شهید حاج  قاسم سلیمانی تلاش خواهیم کرد و در این طرح وظایف تمامی دستگاه ها مشخص شده و همه مدیران مکلف و موظف به همکاری هستند.
نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: توفیق در اجرای این طرح کاهش و در نهایت قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس را ممکن خواهد کرد.


محمدی ادامه داد: با حمایت مجموعه متدین و شریف قضایی شهرستان دالاهو، با تخطی کنندگان از دستورالعمل های بهداشتی برخورد قاطع قانونی به عمل خواهد آمد.  
او اضافه کرد: در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیازمند همراهی و اهتمام جدی مردم بزرگوار شهرستان دالاهو هستیم.


وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج گفت: این هفته انسجام و همدلی برای توسعه همه جانبه کشور و  پاسداشت و ترویج خوبی ها و ارزش هاست.
فرماندار دالاهو گفت: هرکسی در هر جای این سرزمین و به هراندازه بتواند در راستای قطع زنجیره بیماری ویروسی کرونا  تلاش کرده و موثر واقع شود، اقدامی بسیجی وار انجام داده است.


دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۳۶ هزار تن جمعیت دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار