شویگو: حمله پهپادی به تاسیسات نظامی روسیه را خنثی کردیم

وزیر دفاع روسیه امروز با افشای دلیل «افزایش حضور نظامی آمریکا در آسیا- اقیانوسیه» گفت: حمله پهپادی به تاسیسات نظامی روسیه را خنثی کردیم.

به گزارش ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد: ایالات متحده برای بازدارندگی روسیه و چین به میزان قابل توجهی در حال افزایش حضور نظامی خود در منطقه آسیا- اقیانوسیه است.


بر اساس اعلام این خبرگزاری، وزیر دفاع روسیه از تلاش ناموفق برای حمله پهپادی به تاسیسات نظامی روسیه در کریمه و سواستوپول و سرنگونی پهپادها توسط نیروهای کشورش خبر داد.


«سرگئی شویگو» در این باره ادامه داد: مدرن سازی سامانه دفاع موشکی شهر مسکو در سال جاری تکمیل می شود. وضعیت نظامی- سیاسی در محدوده مسئولیت منطقه نظامی شرق همچنان دشوار است؛ نیروهای این منطقه نقش مهمی در حفظ ثبات منطقه ایفا می کنند. ما همه تحولات در این منطقه را زیر نظر داریم.


فرماندار «سواستوپل» شهر بندری پایگاه اصلی ناوگان دریای سیاه روسیه در کریمه نیز ساعاتی پیش از دفع حمله پهپادی به این منطقه خبر داد و اعلام کرد که ناوگان دریای سیاه، حمله پهپادها را دفع کرده است و خسارات و تلفاتی به بار نیامده است.


همزمان خبرگزاری اینترفکس گزارش داد: خلیج سواستوپل به دنبال حمله پهپادی به این منطقه بسته شده است.


تا کنون اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار