مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج)؛

شهیدانی همچون سلیمانی فارغ‌التحصیل ممتاز دانشگاه دفاع مقدس بودند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) گفت: دوران دفاع مقدس دانشگاهی بود که افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی فارغ‌التحصیلان ممتاز این دانشگاه بودند.

به گزارش ذاکرنیوز، حجت‌الاسلام علی معبودی عصر چهارشنبه در هیئت‌القلم ویژه اصحاب رسانه اظهار کرد: ملت ایران پس از انقلاب اصلاً دنبال جنگ نبود اما دشمن با محاسبه وضعیت داخلی کشور جنگی ناجوانمردانه را به ما تحمیل کرد.


وی افزود: برخی‌ها در نشریات فرانسوی به تمسخر عنوان می‌کردند که ایرانیان در انتظار معجزه هستند اما دفاع با دستان خالی در برابر قدرتهای بزرگ دنیا یک معجزه تمام عیار بود که با نگاه و الطاف الهی شکل گرفت.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: در شرایطی که دشمن فکر می‌کرد می‌تواند در مدت زمانی بسیار کوتاه با ارتش تا دندان مسلح خود برابر این ملت پیروز شود اما به تعبیر امام (ره) سیلی محکمی از این ملت خورد.


وی تصریح کرد: یکی از دلایل اینکه دوران دفاع مقدس را برگ زرینی میدانیم ایستادگی این ملت به تنهایی در برابر قدرت‌هایی بزرگ بود که هیچ کس هم فکر آن را نمی‌کرد.


حجت‌الاسلام معبودی تاکید کرد: دوران دفاع مقدس دانشگاهی بود که افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی فارغ‌التحصیلان ممتاز این دانشگاه بودند.


وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مهد تربیت بزرگان و ستارگان بود، بیان کرد: دوران دفاع مقدس ستارگانی ممتاز تربیت کرد تا ابد در آسمان جمهوری اسلامی و انقلاب و ملت ایران خواهند درخشید.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: تمام کسانی که روزی در برابر این ملت ایستادند همه به زباله دان تاریخ فرستاده شده و نابود شدند.


وی گفت: دفاع مقدس به عنوان یک قله و ستاره در آسمان انقلاب اسلامی درخشش دارد اما دشمن همچنان تلاش می‌کند که روح و دل این ملت را ویران کند و اینجاست که نقش اصحاب رسانه در این بین خیلی مهم است.


حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: عدم موفقیت در ابتدای جنگ به واسطه حضور فردی همچون بنی صدر بود که نگاه و تفکر غربی داشت و دیدیم که پس از تغییر بنی صدر چگونه راه پیروزی باز شد.


وی افزود: امروز نیز دستاوردهای دولت و نظام در همین مدت کوتاه نشان داد که می‌توان به داخل و توانمندی کشور اعتماد داشت و مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کرد.


این مسئول در پایان تاکید کرد: نقش رسانه در نبرد روانی دشمن بسیار مهم است و اصحاب رسانه با بصیرت و تبیین خود می‌توانند افکار جامعه را در برابر دشمن مقاوم و بیمه کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار