رئیس حوزه هنری مازندران:

سینما از مولفه های مهم فرهنگی در جامعه است

رئیس حوزه هنری مازندران گفت: سینما یکی از مولفه های مهم فرهنگی در جوامع است وب اید راهکارهای سالم برای دیدن فیلم های اثرگذار را ترغیب کنیم.

به گزارش ذاکرنیوز ، مهدی معصومی گرجی در مراسم تقدیر از امور سینمایی و مدیران سینماهای حوزه هنری و فعالیت مستمر آنها در امر خدمات دهی و بروزرسانی امور با اشاره به هنر صنعت- فیلم به عنوان یک رسانه تأثیر گذار در تمامی کشورها افزود: سینما یکی از مؤلفه‌های مهم فرهنگی جوامع پیشرفته می‌باشد و ما نیز باید با راهکارهای سالم افراد جامعه را برای دیدن فیلم‌های اثر گذار، فاخر و امید بخش ترغیب کنیم.


رئیس حوزه هنری مازندران در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی مدیران و همکاران سینمایی این مرکز و آرزوی سلامتی و بهروزی برای علی حری تاکید کرد: با توجه به اهمیت فرهنگی تربیتی سینما باید کوشید تا حضور در سینما و دیدن فیلم در سبد نیاز مردم جایگاه ویژه و شأن روز افزون پیدا کند.


سید سعید پور مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران قاسم معیارهای انتخاب مدیر برتر را مواردی همچون فعالیت گسترده جهت جلب رضایت مخاطبان، برنامه ریزی های متنوع و اجرایی برای افزایش دامنه مخاطبان سینما و حفظ گروه‌های مخاطبین، استفاده از تکنولوژی‌های روز و ارتباط دو سویه با سینما دوستان، تلاش برای نظم بخشی به اکران‌ها، برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های جنبی و … بوده است.


وی در باب اهمیت مدیریت سینما گفت: سینما یک جریان اثر گذار و ارزشمند است، هدایت و سکانداری آن در شکلی شایسته به حفظ ارزشهای اجتماعی و فرهنگی کمک شایانی خواهد کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار