سیتی سنتر اصفهان میزبان جشنواره فجر

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر از اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سیتی سنتر اصفهان خبرداد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد پناهی نژاد مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر با اشاره به اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در این مجموعه سینمایی سیتی سنتر اصفهان گفت: اکران‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌ها خواهد بود و با این شرایط سینماداران نمی‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.

او افزود: در سال‌های گذشته علاوه بر فیلم‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، پردیس سینمایی سیتی‌سنتر هم با سرمایه‌گذاری خود فیلم‌های جشنواره را برای اکران در روز‌های جشنواره خریداری می‌کرد درحالیکه امسال توانایی مالی خرید آثار امکان پذیر نیست.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر گفت: امسال تنها فیلم‌های ارسالی از سازمان سینمایی اکران خواهد شد.

پناهی‌نژاد درخصوص اکران رایگان فیلم‌های جشنواره در سالن اختصاصی «هنرمندان و اصحاب رسانه» ویژه این جامعه فرهنگی گفت: تعطیلی یک‌ساله سینما‌ها خسارت هنگفتی وارد کرده و اختصاص این سالن امکان پذیر نیست.

او افزود: در سال‌های گذشته پردیس سینمایی سیتی سنتر عهده دار تمام هزینه‌های این سالن بود، با این حال درصورت سرمایه گذاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینما سیتی سنتر یکی از سالن‌ها را در اختیار این اداره قرار خواهد داد.

او درخصوص استقبال مخاطبان از بازگشایی سینما‌ها گفت: به دلیل تعطیلی‌های مکرر سینما‌ها و اطلاع رسانی ضعیف، مخاطبان اطلاع زیادی از بازگشایی سینما‌ها نداشتند.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر افزود: البته در این مدت فیلم مطرح و پرفروشی اکران نشده و تنها فیلم «دیدن این فیلم جرم است» به عنوان یک اثر تازه در سینما‌ها در حال اکران است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار