در شرایط کرونا

سلامت کارکنان و مؤدیان مالیاتی؛ اولویت نخست دستگاه مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی ضمن تاکید بر رعایت کامل مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفت: تا کنون ۲۱۵۰ میلیون ریال برای اقدامات بهداشتی در این اداره کل هزینه شده است.

به گزارش ذاکرنیوز،حسن کوماسی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پیش بینی خاصی در رابطه با بیماری کرونا وجود ندارد گفت: علی رغم سختی‌هایی که قابل تصور است، وظیفه ما عقب نشینی نیست ونباید تسلیم این ویروس شویم.


او ضمن تاکید بر ضرورت مراقبت از نیروی انسانی و مؤدیان مالیاتی در شرایط شیوع بیماری کرونا، به اقدامات انجام شده برای ایجاد محیط کاری بهداشتی و ایمن در جهت تداوم خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: این اقدامات شامل مجموعه تمهیداتی از قبیل تغییر سیستم نوبت دهی به مؤدیان به منظور رعایت فاصله اجتماعی، اختصاص فضای باز برای محل انتظار مؤدیان، حایل بندی بین محل ارائه خدمت کارکنان با محل تردد ارباب رجوع، سمپاشی و گندزدایی هفتگی ساختمان ادارات، اطلاع رسانی محیطی نکات بهداشتی وتوزیع اقلام بهداشتی بوده است.


کوماسی افزود: در راستای این اقدامات بهداشتی، تا کنون در نوبت‌های مختلف نسبت به تهیه ۱۸۰۰ لیتر ماده ضد عفونی کننده سطوح، ۸۰ گالن محلول ضدعفونی کننده سطوح ۱۰ لیتری، ۱۲۰۰ عدد محلول ضدعفونی ۵۰۰ سی سی مخصوص دست، ۱۰۰۰ بسته دستکش ۱۰۰ تایی و ۵۰۰۰ عدد ماسک اقدام شده و بین کارکنان ادارات سراسر استان توزیع شده است.


او مبلغ هزینه شده جهت تهیه اقلام بهداشتی را ۲۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: کلیه ملاحظات لازم جهت تهیه اقلام بهداشتی مورد تایید از طریق هماهنگی با معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی صورت گرفته است.


 



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار