سجادی: باید قاطعانه از اسکوچیچ حمایت کنیم/ خیال تیم ملی راحت باشد

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید همه حمایت از تیم ملی و سرمربی است تا حضور قدرتمندانه‌ای به جام جهانی داشته باشد.

به گزارش ذاکرنیوز ، حمید سجادی در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی امید و گل گهر در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ملی‌پوشان امید و تیم ملی اظهار کرد: آقای قلعه‌نویی همه چیز را گفت. من چه باید بگویم؟ دیروز مهدی مهدوی‌کیا برنامه‌های تیم ملی را به ما اعلام کرد و بسیار ارزشمند بود. ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان وظایف حمایتی داریم و باید شرایط را برای همه فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون فوتبال فراهم کنیم. دوست داریم بعد از ۴۸ سال تیم‌ ملی‌مان به المپیک راه پیدا کند و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.


او درباره شرایط تیم ملی بزرگسالان گفت: برنامه‌ها و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی باید مدون پیش برود و در دستور کار قرار بگیرد. این مسأله به عنوان یک برنامه مهم و کوتاه مدت اجرایی است. باید ببینیم چه خدمتی از دست ما بر می‌آید. وظیفه ما حمایت از تیم ملی، سرمربی و دستیاران سرمربی است. باید قاطعانه از اسکوچیچ حمایت کنیم و در خدمت تیم ملی خواهند بود.


وزیر ورزش درباره بسته شدن حساب فدراسیون فوتبال توسط سازمان امور مالیات عنوان کرد: برخی از فدراسیون‌ها درباره بحث مالیاتی‌شان گله‌مند هستند. من یک تیم ویژه تشکیل دادم و آقای پولادگر و آقای مهندس مطلبی، معاون اداری و مالی و برخی از کارشناسان و متخصصان اعضای این تیم هستند. سعی کردیم به امور مالی فدراسیون‌ها ورود کنیم تا مشکلات مالی حل شود و فدراسیون‌ها از این شرایط خارج شوند.


او ادامه داد: در فصل زمستان چنین مشکلاتی برای فدراسیون‌ها به وجود آمد و تا منابع مالی را فراهم کردیم، پول را به عنوان بدهی مالی بلوکه کردند. این مسأله خوب نیست. تکالیف مالیاتی سالیان قبل گریبان گیر فدراسیون‌ها شده بود و اکنون غافلگیر شدند. این اعداد بزرگ بدهی مالیاتی اکنون نیست و جوری که به من گزارش داده‌اند، در محاسبات یک عدد حدودی اعلام شده است. این‌ها باید پیگیری شود و تکالیف ماست. این‌ها خبرهای خوبی نیست. من بعضی وقت‌ها از گرفتاری فدراسیون‌ها شب نمی‌توانم بخوابم. مگر می‌شود فدراسیونی که برای کشور افتخار آفرینی می‌کند، بدهی داشته باشد و در مسائل مالی خودش مشکل داشته باشد.


سجادی اضافه کرد:‌ برای این مسأله تیم ویژه تشکیل دادیم و تا آخر کنار روسای فدراسیون‌ها هستیم. اصلا جای نگرانی نیست و مهم این است که می‌دانیم مشکل کجاست اما این‌ها مشکلات یک روزه حل نمی‌شود. البته خوشبختانه وزارت اقتصاد و امور دارایی کمک می‌کند. تیم ملی هم راه دشواری دارد اما خیال‌شان راحت باشد چون از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم. تیم ملی ما فوق العاده است و امیدوارم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. بازی خوب و کیفیت خوب می‌خواهیم. امیدوارم یک بلوغ خوب را از تیم ملی ببینیم.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار