رئیس اتاق اصناف بوشهر خبر داد؛

ساماندهی کالای ته‌لنجی از مرداد ماه در استان بوشهر کلید می‌خورد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: ساماندهی کالای ته لنجی از مرداد ماه در استان بوشهر کلید می‌خورد.

به گزارش ذاکرنیوز ، امید سامری عصر سه‌شنبه در نشست تجلیل از فعالان صنفی بوشهر اظهار داشت: صنوف استان بوشهر در همه عرصه‌ها در حمایت از برنامه‌ها و طرح‌ها خوش درخشیده‌اند که خدمات آنان درخور تحسین است.


رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر نقش اصناف در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اصناف سرداران مقابله با جنگ اقتصادی محسوب می‌شوند.


وی از تدوین نقشه و ساماندهی کالای ته لنجی در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: ساماندهی کالای ته لنجی از مرداد ماه در استان بوشهر کلید می‌خورد که ان‌شاءالله همه مردم از آثار آن بهره‌مند شوند.


سامری با بیان اینکه تنها شهرستان بوشهر از تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر بی‌بهره است گفت: امید می‌رود با برنامه‌ریزی انجام شده این مهم در مرکز استان محقق شود تا مردم از این مزیت استفاده کنند.


وی وصل گمرک به بازار را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: برای رونق اقتصادی استان بوشهر گمرکات به بازار در نقاط مختلف متصل می‌شود.


سامری با بیان اینکه مرکز اقتصادی بوشهر با مشارکت سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون راه‌اندازی می‌شود گفت: در این راستا نقشه راه ته لنجی تا بازار عسلویه ساماندهی می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار