زمان اعلام نتایج بخش معارفی و آوایی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

اسامی راه یافتگان به مرحله سراسری بخش معارفی جشنواره سی و ششم قرآن و عترت دانشجویان کشور نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش ذاکرنیوز به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، آزمون بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور دوشنبه ۱۸ مرداد برگزار شد.


دانشجویان متقاضی حضور در سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور (دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم) دوشنبه ۱۸ مرداد ماه با مراجعه به سامانه quranst.pnu.ac.ir در آزمون مجازی (شامل ۷ رشته از بخش معارفی و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی و ۲ رشته معارفی از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه) شرکت کردند لازم به ذکر است اسامی راه یافتگان به مرحله سراسری بخش معارفی جشنواره سی و ششم نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.


همچنین زمان دریافت تمامی آثار در (بخش آوایی، هنری، ادبی، پژوهشی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه، نو آفرینی قرآنی و فناوری) تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ است.


تمام فایل‌های بخش‌های فوق الذکر باید پس از داوری اولیه در دانشگاه (به صورت مجازی) و بر اساس سهمیه دانشگاه (مندرج در آئین نامه) حداکثر تا تاریخ ۳۰/‌۰۷/‌۱۴۰۰‬ به دبیرخانه مرحله سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارسال شود.


عدم ارسال فایل تا تاریخ مذکور به منزله انصراف دانشگاه از ادامه حضور در جشنواره است. پس از ارزیابی فایل‌های ارسال شده، فهرست اسامی برگزیدگان بخش آوایی حداکثر تا تاریخ ۰۱/‌۰۹/‌۱۴۰۰‬ از سوی دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.


بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان میزبان مرحله سراسری این جشنواره انتخاب شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار