رکابزن بلژیک قهرمان اولین مرحله تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان

تبریز- مرحله نخست سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان با قهرمانی رکابزن بلژیکی به پایان رسید.

 به گزارش ذاکرنیوز، سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان به صورت رسمی آغاز شد و رکابزنان در مرحله نخست مسیر ۱۵۳.۸ کیلومتری تبریز به ارومیه را رکاب زدند.


در این مرحله، ۸۲ دوچرخه‌سوار در قالب ۱۱ تیم حضور داشتند که در نهایت «ماچاند گیانی» از تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک توانست به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کرده و فاتح این مرحله شود.


«محمد نورایمان» از تیم ترنگانوی مالزی و «چاوچیان پیراپول» از تیم تی سی سی تایلند نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.


کسب عناوین برتر توسط رکابزنان خارجی و ناکامی نمایندگان کشورمان نکته قابل توجه مرحله آغازین بود. ضمن اینکه پیراهن‌های طلایی و کوهستان این مرحله نیز به ترتیب به نفرات اول و دوم رسید.


مرحله دوم این تور نیز از تبریز تا جلفا به مسافت ۱۴۸.۳ کیلومتر برگزار شد و ماچاند گیانی، رکابزن بلژیکی با کسب مقام قهرمانی در مرحله اول پیراهن طلایی را برتن خواهد کرد.


گفتنی است؛ سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری نیمه‌حرفه‌ای ایران-آذربایجان با شرکت ۱۱ تیم داخلی و خارجی در ۵ مرحله به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.





اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار