رونالدو نازاریو: مردم هر سال تصویر اشک‌های مرا در اینستاگرام می‌گذارند!/قبل از سال 2000 خوب تمرین نمی‌کردم

ستاره سابق سری A در یک گفت و گوی جالب بحث‌های مهمی را مطرح کرد.

به گزارش ذاکرنیوز، رونالدو نازاریو، ستاره سابق فوتبال برزیل و اینتر در یک گفت و گوی پربازدید اینترنتی درباره خاطراتش حرف زد.

رونالدو درباره ناداوری علیه اینتر در بازی سرنوشت‌ساز فصل 1998-1997 سری A مقابل یوونتوس گفت: اشتباهات داوری را درک می‌کنم  و داوران هم ممکن است اشتباه کنند. من هیچ مشکلی با بازیکنان یوونتوس ندارم. بازیکنانی مثل دل پیرو هیچ ربطی به داستان‌های لوچانو موجی و روبرتو بتگا و سایرین نداشتند. بازی‌های فوق‌العاده‌ای مقابل هم انجام دادیم و الکساصلا  به اتفاقات پشت صحنه نیازی نداشت. 

«پدیده» درباره اشک‌هایش پس از ناکامی اینتر در هفته آخر فصل 2002-2001 افزود: من قبلا بعد از اتفاقات بازی با آتالانتا فهمیدم  آینده‌ام  جدا از هکتور کوپر خواهد بود اما باید به او احترام می‌گذاشتم  و تا پایان فصل می‌ماندم. در آن شکست ما هیچ چیزی دخیل نبود زیرا  تا هفته آخر صدرنشین جدول بودیم و نتیجه برای لاتزیو هیچ تاثیری نداشت. از چند هفته قبل از آن بازی، اتفاقات عجیب زیادی افتاد. مثلا شایعات زیادی در مورد انتقال الساندرو نستا از لاتزیو به اینتر مطرح شده بود. همچنین ما خیلی آرام و بی دغدغه پا به آن میدان گذاشتیم. اشتباهی بزرگ بود زیرا لاتزیو بازیکنانی داشت که می‌توانستند در هر لحظه نتیجه را تغییر دهند.  به دلیل نگرش خودمان شکست خوردیم. این زخم همیشه تازه می‌ماند؛ مخصوصا این که هر سال در روز 5 می، افراد زیادی در اینستاگرام صحنه گریه مرا پست و خودم را تگ می‌کنند.  مردم هیچوقت سالگرد آن بازی را فراموش نمی‌کنند. با این حال من از شکست‌ها  هم به اندازه پیروزی‌ها ممنونم زیرا در فوتبال مساله مهم این است که حاضر شوید و مسئولیت شکست‌ها را بپذیرید. 

او درباره مصدومیتش اضافه کرد: من 4 سال بدون کوچکترین مشکل بدنی بازی کرده بودم اما از سال 2000 نسبت به قبل روش تمرینات ما متفاوت بود. بی‌جهت در تمرینات با کافو و روبرتو کارلوس کورس سرعتی می‌گذاشتیم که اصلا لازم نبود. آن کارها به بدن بازیکن صدمه می‌زند. نمی‌خواهم هیچ‌کس را مقصر بدانم اما  قبل از سال 2000 خوب تمرین نکردم. دوباره بعد از آن مصدوم شدم و شاید این یک تئوری جنجالی باشد. وقتی در میلان بودم، مصدومیت دقیقا مشابه داشتم اما در پای دیگرم این اتفاق رخ داد.از آن مصدومیت چیزهای زیادی یاد گرفتم و قطعا به انسان بهتری تبدیل شدم زیرا درک کردم چقدر عاشق فوتبال هستم. بعد از اولین مصدومیتم کمی ترسیده بودم زیرا مردم می‌گفتند دوران بازی من تمام شده و هیچ‌کس تاکنون در فوتبال از چنین مصدومیتی رها نشده است. با این حال برگشتم. 

رونالدو در مورد چهره‌های مهم کالچو و همچنین رئال مادرید گفت:  الساندرو دل پیرو، پائولو مالدینی، فرانچسکو توتی و رائول شایسته توپ طلا بودند اما به حق خودشان نرسیدند. همچنین روبرتو کارلوس هم 2  بار بعد از من دوم شد و نام او را هم می‌آورم.

 

 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار