روایت تصویری از خط تولید کارخانه در حال تعطیل روغن نباتی در استان کرمان/ چشم امید 300 کارگر به تامین مواد اولیه

مسئولان کارخانه روغن نباتی استان کرمان عدم همکاری اداره مالیاتی را دلیل عدم تامین به موقع مواد اولیه و تعطیلی آن تا آخر هفته عنوان می‌کنند.

به گزارش ذاکرنیوز، سطح بازار استان کرمان با کمبود روغن نباتی روبه‌‌رو است و در بعضی نقاط مردم مجبورند روغن مورد نیاز خود را به‌صورت اجباری با چند قلم کالای دیگر تأمین کنند.

از طرفی کارخانه روغن نباتی واقع در استان کرمان و در چند کیلومتری شهر کرمان که در حال حاضر با 300 نفر نیرو در حال فعالیت است به‌دلیل عدم تأمین مواد اولیه در آستانه تعطیلی قرار دارد و به گفته مدیر عامل کارخانه چنانچه تا آخر همین هفته روغن خام مورد نیاز تأمین نشود خط تولید تعطیل می‌شود.

به اتفاق مسئولان بسیج رسانه و بسیج کارخانجات استان کرمان از خط تولید یک کارخانه روغن نباتی کرمان بازدید داشتیم و کارگران در حال فعالیت بودند اما مدیر تولید و مدیر‌عامل کارخانه خبر‌های بدی از تعطیلی کارخانه تا آخر همین هفته می‌دادند.

به گزارش مسئولان کارخانه روغن نباتی کرمان عدم همکاری اداره کل مالیاتی استان کرمان را دلیل عدم تامین مواد اولیه کارخانه عنوان می‌کنند و این کارخانه تا آخر هفته تعطیل و امروز چشم امید 300 کارگر به تامین مواد اولیه است. 

فرزاد علیجانی مدیرعامل این کارخانه روغن نباتی در  بازدید به خبرنگاران گفت: متأسفانه سازمان امور مالیاتی به‌دلیل بدهی مالیاتی نامه ما را برای تمدید کارت بازرگانی نداد و الان حدود یکماه است که این کار انجام شده که بلافاصله اقدام و ثبت سفارش انجام شد اما نخستین محموله‌ای که خودمان ثبت سفارش واردات داده‌ایم چهار ماه دیگر به نتیجه می‌رسد و عملا تا هفته آینده اگر مواد اولیه به کارخانه نرسد تعطیل خواهیم شد 



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار