تبعیت از رهبری الهی و حفظ وحدت دو عامل مهم پیروزی مسلمانان

جنگ احزاب در واقع با اتحاد و ائتلاف تمام دشمنان اسلام که از بسط و گسترش دعوت اسلام احساس خطر می‌کردند ـ و با هدف وهم و نابودی کامل اسلام به وقوع پیوست.

به گزارش پایگاه خبری ذاکرنیوز،سعید ذاکری؛ دنیای استکبار و همه جریان‌های معاند منطقه‌ای و جهانی، دست به دست هم دادند که این #نظام_مقدس را از پا در آورند تا چیزی به عنوان  جمهوری اسلامی با این ماهیت انقلابی وجود نداشته باشد و این وجه تشابهی است که بین شرایط سیاسی امروز نظام اسلامی با دوران پیامبر اکرم(ص) در هنگام وقوع غزوه خندق مشاهده می‌کنیم.

 جنگ احزاب در واقع با اتحاد و ائتلاف تمام  دشمنان اسلام  که از بسط و گسترش دعوت اسلام احساس خطر می‌کردند ـ و با هدف وهم و نابودی کامل اسلام به وقوع پیوست.

  همین حالت را ما امروز شاهد هستیم؛ دنیای استکبار و همه جریان‌های منطقه‌ای و جهانی که وجود نظام جمهوری اسلامی را همچون خواری در چشمان خود می‌دانند و می‌دانند که اسلام نمیگذارد آنها اهداف شوم خود را برای  سلطه بر جهان یا برای فریب و تداوم سلطه جاعلانشان بر مردم تحت ستم ادامه دهند، پا در آورند تا چیزی به عنوان جمهوری اسلامی با این ماهیت انقلابی وجود نداشته باشد.

 در خصوص تدبیر پیغمبر اکرم(ص) برای  برون رفت از آن بحران باید بیان داشت که، چون اجماعی علیه تمامیت اسلام توسط تمام دشمنان پدید آمده بود، پیغمبر(ص) بعد از خداوند تنها اتکائش به  وحدت داخلی خود مسلمانان بود. در واقع یکپارچگی مردم و  اطاعت از رهبری پیامبر اکرم(ص) از عوامل اصلی ناکامی احزاب در جنگ خندق و سربلند بیرون آمدن اسلام از آن فشار سنگین و توطئه سخت بود.

  امروز هم اگر ما  وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم و از ولایت و رهبری #تبعیت کامل داشته باشیم و هزینه‌های این فشارها را تحمل کنیم، ان شاءالله بر #قدرت_پوشالی_دشمن فائق خواهیم آمد. البته این پیروزی به شرطی است که مسئولان قدر این مردم خوب را که تا به حال 43 سال است پای نظام ایستادند را بدانند و جلوی این چنین خیانت‌هایی را که با سوء استفاده‌های کلان مالی صورت گرفته و ضربه بزرگی به  اعتبار نظام وارد کرده است،بگیرند.

 اثبات ولایت مطلقه فقیه

  و در پایان در رابطه با استکبارجهانی یعنی آمریکا باید گفت،  آن چیزی که آمریکا را به وحشت انداخته، ظاهر نام مقدس نظام ما نیست، بلکه آن هویت و  روح حاکم نظام است که  ضد ظلم، سلطه و طرفدار مظلومان و در پی تحقق شعار «الاسلام یعلو ولا یعلا علیه» است. از این حیث است که آمریکا با ما دشمنی می‌کند و ما باید به هر قیمتی هست در دفاع از این نظام مقدس در عرصه باشیم.

انتهای پیام/65478

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار