رضا برجی: امریکا حتی از اسم سردار سلیمانی می‌ترسید

یک عکاس بیان می‌کند که امریکا حتی از اسم قاسم سلیمانی می‌ترسید و حتی حاضر نبود که وی در بستر بیماری و روی ویلچر حیات نباتی داشته باشد، گفت: چرا که او نماد مقاومت برضد اهداف امپریالیسم جهانی بود و نظام سلطه این موضوع رابه هیچ عنوان بر نمی‌تابید.

به گزارش ذاکرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور، رضا برجی عکاس بیان کرد: گاهی اوقات دشمنان انقلاب، نظام و در راس آن امریکای جنایتکار حرکتی احمقانه را انجام می‌دهند که عینا مثابه خودکشی است. جبهه استکبار جهانی با ترور سپهبد سلیمانی مرتکب اشتباهاتی شده است که تا مدت‌ها گریبان‌گیرش خواهد بود. ترامپ جنایتکار با این کار که دقیقا مصداق هرچه بادا باد بود زوال خود را سرعت بخشید.


وی افزود: شبیه این جنایات را امریکا در طول تاریخ زیاد مرتکب شده است و نمونه دیگرش شهید صادق گنجی است که در لاهور رایزن فرهنگی ایران بود و درست در آخرین روزهای ماموریت و سفر دیپلماتیک قانونی‌اش، او را ترور کردند. امریکا از این عناصر به شدت واهمه دارد و برخلاف هیاهو و پروپاگاندای رسانه‌ای، حاضر به تحمل این قبیل افراد نیست و نوع تفکر اینان را بر نمی‌تابد.


برجی اظهار کرد که به عنوان کسی که از سال 59 و طی چهل سال در 16 جنگ جهان به عنوان مستند ساز و عکاس حضور داشته است، می‌گویم که در جبهه مقاومت و جنگ این چنینی که مبتنی بر الگوها و گزاره‌های ایدئولوژیک هستند، شخصیت‌های محوری بسیار مهم و اثر گذارند؛ ولی از همه مهمتر نوع تفکر و استراتژی برخاسته از تفکر شیعی همچنان با علم مقاومت در اهتزاز است و با رفتن سرداران بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی ها و عماد مغنیه ها و ... دردست علمداران مجاهد این عرصه با شکوه و اقتدار استوار خواهد بود.


او اضافه کرد: این تفکر متعالی را برخاسته از نهضت عظیم اسلام و مذهب شیعه می‌دانم که پس از امامت امام دیگر رسالت وی را عهده‌دار شد و تا زمان حاضر هم می‌توانیم امتداد این نگرش را مشاهده کنیم. درجنگ و دفاع مقدس بعد از حاج احمد متوسلیان، حاج ابراهیم همت علم رابه دست گرفت تا پرچم اقتدار مقاوم بماند. این سنت الهی است و با حذف فیزیکی شهید سلیمانی نوع نگرش و تفکرش که موجی در آحاد ملت‌های آزاد جهان ایجاد کرده است فراموش نمی‌شود و این تفکر در نسل‌های بعدی نیز تکثیر شده است.


این عکاس با بیان اینکه امریکا حتی از اسم قاسم سلیمانی می‌ترسید و حتی حاضر نبود که وی در بستر بیماری و روی ویلچر حیات نباتی داشته باشد، گفت: چرا که او نماد مقاومت برضد اهداف امپریالیسم جهانی بود و نظام سلطه این موضوع رابه هیچ عنوان بر نمی‌تابید. درخبری خواندم که بارزانی از رهبران کرد عراقی برای جلوگیری از هجوم و گسترش نفوذ داعش از دولت‌های منطقه و غربی درخواست کمک کرده بود که همگی بالاتفاق پشت او را خالی کردند. به او اطلاع دادند که تنها کسی که می‌تواند تو را در این ماجرا کمک کند، شخص سلیمانی است. بارزانی می‌گوید من با سلیمانی تماس گرفتم تادر اسرع وقت خود را به عراق برساند و او خود را به عراق رساند و ما را نجات داد. چندی بعد وقتی یکی از سران داعش را درمنطقه دستگیر کردیم از او ماجرای آن شب را پرسیدیم؛ گفت ما در حال پیشروی بودیم که خبر رسید ژنرال سلیمانی به منطقه آمده است و همین آمدن به ظاهر ساده و عادی او روحیه داعش را متزلزل کرد و روحیه ما به هم ریخت و ما محکوم به شکست شدیم.


او در پایان گفت: وقتی امریکا که خود از به وجود آورندگان داعش است با چنین شخصیتی مواجه می‌شود، انگار با پنج لشکر مجهز و تابن دندان مسلح مواجه شده است و درواقع ارزش خبر آمدن حاج قاسم در جبهه‌های نبرد مثل آمدن پنج لشکر است. این ادم وقتی که هرجا پرچم خود رابه زمین بکوبد حق طلبان و آزادی خواهان دورش جمع می‌شوند و تفکرش تکثیر خواهد شد. امیدوارم خداوند سایه رهبر معظم انقلاب را مستدام گرداند و همچنین چهره‌های برجسته مقاومت همچون سید حسن نصرالله و تمامی حق طلبان جهان در هرسرزمینی پرچم مقاومت دربرابر ظلم و ستم در برافراشته و در اهتزار و پایدار نگه دارند.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار