راهنمایی محرمانه اینستاگرام به اینفلوئنسرها برای افزایش فالوئر

اینستاگرام در ماه‌های اخیر به طور محرمانه برخی اینفلوئنسرها را با هدف افزایش فالوئر و بیشتر دیده شدن در این فضا به طور ویژه راهنمایی کرده است.

به گزارش ذاکرنیوز، سه تولیدکننده محتوا در اینستاگرام به بیزنس اینسایدر اعلام کردند این شبکه اجتماعی در سه ماه گذشته طی تماس‌های مخفیانه با آن‌ها توصیه‌هایی در راستای افزایش دنبال‌کننده‌ها، انواع محتوا و نحوه ارسال آن‌ به این افراد ارائه داشته است. به گفته این سازنده‌ها، اینستاگرام حجم بالای پست‌ها و استفاده از همه خدمات این اپلیکیشن شامل پست، استوری، Reels و ویدیوهای IGTV را به آنان توصیه کرده است.


این راهنمایی ویژه و کم نظیر از سوی اینستاگرام نشان می‌دهد اینفلوئنسرها چگونه می‌توانند در این پلتفرم با بیشترین امکانات رشد کنند و اینکه الگوریتم‌های مرموز این شبکه اجتماعی چگونه عمل می‌کند. اما نکته جالب اینجاست که این توصیه تنها به اینفلوئسنرهای خاصی به شکل محرمانه انجام گرفته و اینستاگرام از توضیح درمورد جزئیات آن خودداری کرده است.

توصیه‌هایی به تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام

ریچل رایکن باخ، هنرمند و صاحب یک کسب و کار کوچک مجازی، راهنمایی‌هایی که از سوی نماینده اینستاگرام به وی داده شده را به بیزنس اینسایدر اعلام کرد. بر این اساس، نماینده اینستاگرام به این هنرمند توضیح داده است که الگوریتم این پلتفرم، تولیدکنندگان محتوا را بر اساس نوع محتوایی که پست می‌کنند و تعداد پست‌هایی که دارند، بالا می برد اما درباره شمار پست‌هایی که باید داشته باشد، توصیه ویژه ای نکرد.


بر اساس توصیه های اینستاگرام، تولیدکنندگان محتوا بهتر است در هفته سه پست شامل پستهای Reels و ویدیوهای IGTV و ۱۰ استوری در هفته شامل حداقل دو استوری در روز، هفت پست Reels و یک تا سه پست IGTV شامل لایو اینستاگرام در هفته داشته باشند. لیزت کالویرو، اینفلوئنسر و مربی محتوا هم در اظهارات مشابهی به بیزنس اینسایدر گفت: در جریان یک ورکشاپ اینستاگرام، نماینده این شرکت درباره شمار پست‌هایی که باید ارسال کنند، توصیه هایی به تولیدکنندگان محتوا ارائه کرده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار