راهنمای دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه

ویپاد به کاربران امکان می‌دهد تا علاوه بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن برخوردار شوند.

 به گزارش ذاکرنیوز، یکی از نگرانی ‌های همیشگی همه ما وقوع هزینه ‌های پیش ‏بینی نشده‏ ای است که از قبل برای تامین منابع مالی آن آمادگی لازم را نداریم. مثلاً اتفاقات مختلفی نظیر رکودهای مقطعی کسب و کار، سفرهای ناگهانی و برنامه ‏ریزی نشده، خرابی ناگهانی تجهیزات الکترونیکی منزل، ابتلا به بیماری و هزینه ‌های درمان و … جزو مواردی هستند که همیشه و همه جا در کمین ما هستند. این نگرانی از پیشینه ‏ای تاریخی برخوردار بوده و اصطلاح روز مبادا هم به چنین موقعیت‌ هایی اشاره دارد. یک راه رایج و مطمئن برای مواجهه با نگرانی ‌های این‌چنینی، پس ‏انداز و مراجعه به آن در دوره نیازهای ناگهانی است.


اگر پس ‏انداز ما برای جبران هزینه‏‌های پیش‏ بینی نشده کافی نبود چطور؟


معمولاً افراد برای تامین هزینه ‌های ناگهانی و پیش‏ بینی نشده، به پس ‏انداز خود مراجعه می‌کنند. ولی اگر میزان پس ‏انداز برای این موضوع کافی نبود و یا مثلاً به صورت مدت‏ دار در حساب ‌های بانکی سپرده‏ گذاری شده بود و یا به اقلام سرمایه ‏ای مثل سکه و ارز تبدیل شده بود چطور؟ تحت این شرایط، شاید راحت ‌ترین راه را بتوان مراجعه به دوستان و اطرافیان و یا استفاده از تسهیلات صندوق‌ های قرض ‏الحسنه خانگی دانست. با این حال، یکی از ایرادات این راه حل این است که ممکن است نخواهیم بار مشکلات خود را به دوستان و اطرافیان منتقل کنیم. تسهیلات صندوق‌ های قرض‏ الحسنه خانگی هم همیشه در دسترس نیستند و نمی‌ توان روی آنها بطور دائم حساب کرد. در این مواقع، معمولاً دریافت وام بانکی به عنوان یکی از گزینه‌ های محبوب به شمار می‌رود.


وام بانکی و مشکلات همیشگیِ نیاز به ضامن و وثیقه، زمان‏بر بودن، ضرورت سپرده ‏گذاری، عدم وجود اعتبارات و...


دریافت وام ‌های بانکی، یکی از گزینه ‌هایی است که اغلب افراد روی دریافت آن حساب می‌کنند. با این حال و به دلایل مختلفی و علیرغم تلاش همه جانبه سیستم بانکی برای تامین نیاز مالی افراد، مشکلاتی نظیر نیاز به ضامن و وثیقه، زمان‏بر بودن فرایند تشکیل پرونده، انتظار و دریافت تسهیلات، نیاز به سپرده ‏گذاری قبلی در بسیاری از موارد، عدم وجود اعتبار کافی برای اعطای تسهیلات در زمان درخواست و … همه و همه از مواردی هستند که فرایند دریافت تسهیلات را دشوار و بعضاً غیرممکن می‌ کنند. اما چاره چیست؟



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار