دیدار نوروزی وزیر اقتصاد و دارایی با نماینده ولی فقیه در گلستان

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارای با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ذاکرنیوز، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی به مناسبت عید نوروز بعدازظهر جمعه با آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه شهر گرگان دیدار و گفتگو کرد.


وزیر امور اقتصاد و دارایی ضمن ارائه گزارشی از آخرین فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در وزارتخانه متبوع اظهار کرد: اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۱ مسیر رشد سال قبل را دنبال کرده و با استناد به آمار مرکز آمار ایران در ۹ ماهه ۱۴۰۱ رشد ۳.۳ درصدی را تجربه کرده‌ایم.


سید احسان خاندوزی با اشاره با نامگذاری سال جدید «مهار تورم و رشد تولید»، افزود: مسئله تورم در کشور به درد مزمن تبدیل شده که حل و فصل آن نیازمند تصمیم گیری در سطح حاکمیت است.


وی گفت: باید در همه ارکان حاکمیت به ویژه دولت و مجلس این اراده وجود داشته باشد.


نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان هم در این دیدار گفت: اصل و اساس کارها باید توجه به مردم و حل مشکلات آنها باشد و باید ثمر اقدامات شما در رفاه و گشایش اقتصادی زندگی مردم نمایان و محسوس باشد.


آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: امروز مردم واقعاً در سختی هستند و باید مشکلات آنها را حل کرد البته مردم خدمات را هم می‌بینند ولی باید نتیجه داشته باشد مردم باید نتیجه کارها را در سفره خود ببینند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار