دومین مرحله مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور برگزار شد

همزمان با افتتاح فاز نخست پیست موتورسواری اردکان، دومین مرحله مسابقات کراس قهرمانی کشور برگزار شد.

به گزارش ذاکرنیوز  و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، دومین مرحله مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور همزمان با افتتاح پیست موتورسواری اردکان برگزار و نفرات برتر کلاس های مختلف معرفی شدند. در این مسابقه 70 شرکت کننده برتر از 11 استان و 4 تیم باشگاهی در پیست تازه تاسیس اردکان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 در این رقابت‌ها، علاقمندان شاهد رقابت ورزشکاران در کلاس های 65، 150، 250 ، 450 نوجوانان و جوانان و دو کلاس 250 و 450 سی سی بزرگسالان و پیشکسوتان بودند که در کلاس 65 سی‌سی، محمد امین عیوضی پور از خوزستان، رضا ایزدی و ابوالفضل اسدی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند . در کلاس 150 سی‌سی، پوریا ثابتی فر از قزوین، علیرضا حسین احمدی از خراسان رضوی و سینا دانشگر از خراسان جنوبی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در کلاس 250 سی‌سی، علیرضا برزوزاده از خراسان رضوی، مهدی یادگاری از باشگاه نقش جهان و پیمان علیزاده از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.  در کلاس 450 سی‌سی، امیرضا رضا ثابتی فر از تهران، مهران عسگری از قزوین و عرفان موذنی از اصفهان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

در 250 سی‌سی پیشکسوتان نیز فرهاد عبدالله زاده از تهران، جوادی بیدی از باشگاه کویر و محمد مهین خاکی از تهران اول تا سوم این دوره بودند. در کلاس450 سی‌سی  پیشکسوتان مجید نصیرلو از تهران، امیر عسگری از قزوین و جواد زنجانیان از باشگاه کویر  موفق به کسب سکوهای اول تا سوم شدند.

 

پیش از آغاز مسابقات، پیست موتور سواری اردکان که با یاد امام جمعه فقید شهر، مرحوم آیت‌الله خاتمی نام گذاری شده بود با حضور ژاله فرامرزیان معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، شهابی زاد فرماندار اردکان و دیگر مسئولین شهر اردکان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در پایان و پس از جمع بندی امتیازات تیمی استان تهران با کسب 128 امتیاز اول، باشگاه کویر با 120 امتیاز دوم و تیم استان  اصفهان با 106 امتیاز سوم شدند.

تسنیم

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار