نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

دولت‌ها خود را با خواست عدالت خواهانه ملت‌ها وقف دهند

بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ما همواره پشتیبان ملت‌ها در عراق و سوریه و افغانستان هستیم، گفت: دولت‌ها خود را با خواست عدالت خواهانه ملت‌ها وقف دهند.

به گزارش ذاکرنیوز، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در مراسم بدرقه اولین موکب اعزامی بیرجند به سوریه به مناسبت اربعین حسینی اظهارکرد: از ابتدای تاریخ تا به امروز همواره انسان نماهایی وجود داشته‌اند که از هر فرصتی برای کشتن انسان‌ها و آواره‌کردن زن‌ها و کودکان در راستای منافع خود استفاده می‌کنند.


نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در مقابل این افراد، انسان‌های دنباله رو انبیاء وجود دارد که ماهیت کارشان محبت، الفت، انسان دوستی، بندگی خدا و کمک به مخلوقات است.


عبادی با اشاره به اینکه آخرالزمان با همه شرایط سخت و سنگینی که در عرصه تقابل حق و باطل وجود دارد، یکی از محسنات آن انفجار اطلاعات است، گفت: در این ایام کسی نمی‌تواند بگوید که نمی‌توانستم درباره حقیقت اطلاعات به دست آورم.


وی با بیان اینکه دشمنان هر کجا ورود پیدا کردند، با تهدید و تخریب کار خود را پیش بردند، گفت: بنا بر گفته سردار دل‌ها حاج قاسمی سلیمانی ما نه برای اصل جنگ که برای مقابله با آدم‌کش‌ها لباس نظامی بر تن می‌کنیم.


نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه باید از فرصت پیش آمده در بعد از انتخابات ۱۴۰۰ برای معرفی ماهیت حقیقی اسلام و انقلاب بهره ببریم، گفت: چه در عراق و سوریه و افغانستان ما همواره پشتیبان ملت‌ها هستیم و دولت‌ها باید خود را با خواست ملت‌ها تطبیق دهند و ملت‌ها نیز به دنبال عدالت باشند.


عبادی تأکید کرد که در دوره و زمان امروزه دیگر هیچ ملتی بی عدالتی و ظلم را بر نمی‌تابد که این مسئله را در کشورهای اروپایی و در اعتراضات فرانسه نیز به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار