امام جمعه اهل سنت قروه:

دولتمردان در زمینه تحقق شعار سال برنامه ریزی هدفمند داشته باشند

قروه- امام جمعه اهل سنت قروه گفت: دولتمردان باید در خصوص شعار سال که اساس آن در زمینه اقتصاد است برنامه ریزی مناسب و هدفمند داشته باشند.

به گزارش ذاکرنیوز، ماموستا هاشم نوری در گفت و گو با مهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هر ساله با توجه به شرایط ملی و بین المللی اقدام به تدوین نقشه راه برای همگان می‌کند.


وی افزود: تحقق شعار سال نیازمند وحدت همه جانبه بین مردم و مسئولان است.


امام جمعه اهل سنت قروه اظهار داشت: دولتمردان باید در خصوص شعار سال که اساس آن در زمینه اقتصاد است برنامه ریزی مناسب و هدفمند داشته باشند و در این مسیر جهادی تلاش کنند.


ماموستا نوری افزود: نامگذاری سال جاری با عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» توسط مقام معظم رهبری بسیار مبارک است.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب هر ساله شعارهایی متناسب با شرایط و موقعیت کشور انتخاب می‌کنند که در راستای رونق اقتصاد، رشد و تعالی ملت و نظام است.


امام جمعه اهل سنت قروه تصریح کرد: تدوین و نامگذاری شعار سال توسط ایشان دستاوردهای خوبی برای کشور به دنبال داشته که البته نیاز به تلاش بیشتر مسئولان برای عملیاتی کردن کامل این شعارها داریم.


ماموستا نوری افزود: پایان هر سال به منزله اتمام شعار نیست و شعار امسال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» با توجه به مسائل اقتصادی در داخل و خارج از مرزهای کشور تعیین شده و همه باید در مسیر عملیاتی کردن آن تلاش کنیم.


وی اظهار کرد: تورم موجود در کشور به ابزاری برای سو استفاده دشمنان تبدیل شده و آنان در تلاش هستند خدمات نظام را زیر سوال برده و با این کار موجب یأس و ناامیدی در بین مردم شوند.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار