دولت آلبانی می‌داند منافقین جز هزینه هیچ آورده‌ای برایشان ندارد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت آلبانی می‌داند منافقین جز هزینه هیچ آورده‌ای برایشان ندارد.

به گزارش ذاکرنیوز، محمد کاظم انبار لویی در گفتگو با مهر با اشاره به عملیات مبارزه با تروریسم پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین، اظهار داشت: منافقین یک جریان پلید و بی آبرویی هستند که رسواترین اقدام آنها عضویت در ارتش بعث عراق در زمان جنگ ایران و عراق بود که خوشبختانه بیش از دو سوم نیروهای خود را از دست دادند.


وی ادامه داد: منافقین با از دست دادن نیروهای خود به فرانسه رفتند و هرساله یک نشست سالانه‌ای را با حضور عناصر اجاره‌ای و برخی از سناتورهای آمریکایی برگزار می‌کردند اما امسال فرانسه اجازه برگزاری این نشست را نداد و منافقین تصمیم گرفتند نشست خود را در آلبانی برگزار کنند که البته در آلبانی هم به آنها حمله شد.


فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه زمان به نفع منافقین و ضد انقلاب نمی چرخد، گفت: کشورهای منطقه که به منافقین علیه ایران کمک می‌کردند از اقدامات خود پشیمان شده و در حال نزدیک کردن روابط خود با ایران هستند.


وی با بیان اینکه دولت آلبانی هم به این نتیجه رسیده که منافقین جز هزینه هیچ آورده‌ای برای آنها ندارند، افزود: مقصد بعدی منافقین رژیم اشغالگر قدس و یا آمریکاست که به نظر می‌رسد با وجود تغییرات ژئوپولیتیک منطقه، آنها چاره‌ای جز پناه بردن به شیطان واقعی یعنی آمریکا ندارند.


فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نقش منافقین در اغتشاشات اخیر در داخل کشورمان، اظهار کرد: در فتنه پاییز سال گذشته منافقین نقش اصلی را داشتند. اروپایی‌ها نیز تمام توان و سرمایه خود را بر گروه‌های متعدد ضد انقلاب گذاشته بودند که خوشبختانه اقدامات آنها خنثی شد.


انبار لویی گفت: مهم‌ترین مشخصه آشوب‌های اخیر فعالیت گروهای تجزیه طلب کومله و دموکرات و ضد انقلاب بود که در همان مراحل اولیه، سپاه پاسداران مراکز آنها را در مرزهای کشور منهدم کرد.


وی تاکید کرد: اروپاییان به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند مقابل اراده ملت ایران و دولت ایران بایستند لذا به صلاح و مصلحت نیست که روابط دیپلماتیک خود را بخاطر یک گروه رسوا از بین ببرند.


فعال سیاسی اصولگرا در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر منافقین با پیشینه به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر در رسواترین گروه تروریستی در ایران و حتی در جهان است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار