دلال گوشت هزار و 100 میلیارد تومانی همدان شناسایی شد

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از شناسایی دلال گوشت یک هزار و 100 میلیارد تومانی در همدان خبر داد و گفت: پرونده فرار مالیاتی مذکور در حال پیگیری است.

  به گزارش ذاکرنیوز، وجیه‌الله ذکوری در گفت‌و‌گو با تسنیم در همدان اظهار داشت: دلال گوشت 11 هزار میلیارد ریالی  علی‌رغم خرید و فروش  گوشت، در اظهارنامه مالیاتی عملکرد 1395 تا 1400 مبلغ موصوف را کتمان واز این حیث مالیات متعلقه را پرداخت نکرده و فرار مالیاتی داشته است.

وی بیان کرد: فرد متخلف توسط سربازان گمنام امام زمان به‌عنوان ضابط شناسایی و براساس ارجاع مرجع قضایی پرونده فرار مالیاتی نامبرده در اداره کل امور مالیاتی و واحد مبارزه با فرار در حال رسیدگی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان عنوان کرد: این دلال گوشت بخشی از مبالغ حاصله از فروش را به حساب‌های بانکی خود و بخشی را به حساب بانکی  غیرواریز کرده است که عمدتا حساب‌های بانکی شناسایی شده متعلق به اعضای خانواده این فرد است.

ذکوری در پایان تاکید کرد: به زودی مالیات و جرایم متعلقه شناسایی و مورد مطالبه قرار گرفته و در اجرای ماده 274 تا 277 قانون مالیات مستقیم به مرجع قضایی از بابت جرم مالیاتی ارجاع خواهد شد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار