دستاوردهای سفرهای قبلی لاریجانی به مشهد مشخص نیست

به گزارش ذاکرنیوز، به نقل از صفحه اینستاگرامی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر گفت: دستاوردهای سفرهای قبلی رئیس مجلس به مشهد مشخص نیست، علی لاریجانی باید به مردم خراسان و مشهد گزارش دهد.

  

پژمان‌فر با اشاره به سفر امروز رئیس مجلس شورای اسلامی به مشهد و خراسان رضوی تصریح کرد: ضمن تشکر از ریاست مجلس شورای اسلامی که سفرهای متعددی را در کشور صورت می‌دهد و تلاش دارد که بخشی از مشکلات را راه‌حل داشته باشد اما باید عنوان کرد در سفرهای وی مصوباتی وجود دارد و با هماهنگی استانداران و مسؤولان محلی دستوراتی صادر می‌شود.

  

وی تاکید کرد: انتظار این است که حداقل پیگیری نسبت به این مصوبات انجام شود و به اطلاع نمایندگان و مردم برسد که مصوبات سفر چه اموری بوده و آیا به نتیجه رسیده است یا خیر؟

  

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم از ما سوال می‌کنند که وزرا و مسؤولان در سفر خود وعده‌هایی می‌دهند و پس از آن برمی‌گردند و کسی پاسخگو نیست.

  

پژمان‌فر با اشاره به اینکه پیشنهادی در این زمینه دارد، افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر خود به مشهد گزارشی از مصوبات سفر خود را به استماع مردم و نمایندگان برساند زیرا ما که نماینده مردم مشهد هستیم اطلاعی از پیگیری مصوبات قبلی و سخنان وی نداریم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار