دریافتی پزشکان در مناطق محروم کشور افزایش می‌یابد

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با بیان این که برای ماندگاری پزشک در مناطق محروم به دنبال اصلاح ضریب هستیم گفت: با این اقدام، دریافتی پزشکان در مناطق محروم افزایش می‌یابد و این موضوع از ابتدای امسال قابل اجراست.

 به گزارش پایگاه خبری ذاکرنیوز , محمد مهدی ناصحی اظهار داشت: داروهایی که ضرورت دارند ، بیمه نیستند و جزو منابع درمان اصلی بیماری های خاص محسوب می شوند، به زودی تحت پوشش صندوق بیمه قرار می‌گیرند.

وی تعداد این داروها را حدود 70 قلم دانست و گفت: دارو‌های بیماران خاص که تحت پوشش بیمه نیستند  با پیگیری  و ثبت در سامانه نظام پرداخت بیمه سلامت بیمه می‌شوند.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران افزود: بیماران خاص  نشان دار ، با مراجعه به بیمه سلامت و ارائه مدارک پزشکی می‌توانند از 80 تا 90 درصد این بیمه استفاده کنند.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران از اختصاص 50 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بابت مطالبات بیمارستانی خبر داد وگفت:بخش اطفال در بیمارستان ایران مهر که ویژه بیماران خاص است، راه اندازی شود.

ناصحی همچنین از پرداخت مطالبات مهرماه داروخانه ها، مطالبات مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها و مطالبات بیمارستان بیماری‌های خاص ایران مهر بزودی خبر داد.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با بیان این که برای ماندگاری پزشک در مناطق محروم بدنبال اصلاح ضریب هستیم گفت: با این اقدام، دریافتی پزشکان در مناطق محروم افزایش می‌یابد و این موضوع از ابتدای امسال قابل اجراست و پزشکان مناطق محروم ما به التفاوت شان را از ابتدای سال دریافت می‌کنند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار