دانلود قسمت ۳ سریال خوب بد جلف

سومین قسمت سریال خوب بد جلف در آستانه انتشار قرار گرفته است.

به گزارش ذاکرنیوز، بنابر اعلام کول دانلود، اگر در پی دانلود قسمت سوم سریال خوب بد جلف رادیواکتیو هستید، کلیک کنید. همچنین در این هفته عناوین دیگری همچون قسمت هشتم سریال قورباغه، قسمت ششم ملکه گدایان و قسمت سوم سریال سیاوش هم نیز جهت دانلود قرار می گیرند که می توانید از طریق وبسایت کول دانلود نسبت به تماشای آن ها اقدام کنید.


جهت دانلود قسمت ۳ سوم سریال خوب بد جلف و همچنین سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:


جهت درک بهتر سریال خوب بد جلف، پیشنهاد داریم که حتما فیلم خوب بد جلف ۲ را تماشا کرده باشید.


چرا که از آغاز قرار بود فیلم خوب بد جلف ۳ ساخته شود که به دلیل پاندمی کرونا، تصمیم به ساخت سریال شد. در واقع این سریال دنباله ای بر آن فیلم است.


در قسمت قبلی خوب بد جلف چه اتفاقاتی رخ داد؟


قسمت دوم سریال خوب بد جلف از آن جایی آغاز شد که  اعضای فیلمبرداری و دست اندرکاران فیلم سینمایی پروژه گذشته یعنی ارتش سری، از تهران در حال رصد کردن موقعیت پژمان و سام هستند و از طریق دوربینی که در وسایل پژمان قرار داده اند متوجه می شوند که آن ها در یک قطار هستند که به سمت تبریز رهسپار می باشد ولی در یک آن، داعشی ها، پژمان را به قتل می رسانند! بعدا مشخص می شود که تصور آن ها اشتباه بوده است.


این ها از تهران با ردیابی موقعیت ایستگاه های قطار در پی این هستند که در یکی از ایستگاه ها به آن ها رسیده و با اصل غافل گیری، هم افراد داعشی را با کمک احتمالی پلیس ها دستگیر کنند و هم این که سام و پژمان را نجات دهند. در این بین ولی خانم بشارتی (گوهر خیراندیش) نظر دیگری دارد.


وی این گونه اظهار می کند که پژمان و سام در یک پارتی دستگیر شده اند و اینک در تلاش است که با کمک دوستانی که در پلیس منکرات دارد، موجبات آزادی آن ها را فراهم کند! در پی اتفاقاتی که در قسمت اول و در کوپه قطار حامل گروگانگیرها رخ داده بود و پژمان مورد سوقصد یکی از داعشی ها قرار گرفته بود، این بار این دو از سوی هم تیمی آن فرد مجبور به خوردن یک نوشیدنی می شوند که احتمالا حاوی مواد مضر و آسیب زننده است.


فرد چچنی که این مایع را در پوتین آن ها ریخته بود با مقاومت هر دوی آن ها روبرو می شود ولی در نهایت با تهدید و زور این مواد را به آن ها می خوراند! وی اشاره می کند که این یک رسم قدیمی در چچن است که برای بستن عهد و پیمان برادری بین دو نفر نوشیده می شود! از تهران ولی اوضاع به ترتیب دیگری است.


آقای کارگردان (با بازی حامد کمیلی) به همراه دو نفر از یارانش با یک ون به قصد تبریز عازم سفر شده اند که در بین راه پلیس های بین راهی، جلوی آن ها را گرفته و به تفتیش ماشین آن ها می پردازند که البته بعدا مشخص می شود اشتباهی رخ داده است. این ماشین حامل رادیواکتیو است.


به همین منظور از تهران به دکتر پیغام می دهند که باید بیشتر مراقب محموله باشد و تقریبا دو ساعت دیگر به ایستگاهی که با قطار موردنظر تلاقی می کند، می رسند. آناهیتا درگاهی سعی دارد که به هک کردن ایستگاه ها قطار بین راهی بپردازد تا این گونه بتواند موقعیت و رد هر لحظه قطار دزدیده شده از تهران به تبریز را بزند.


در قطار ولی اتفاقات بسیاری در حال شکل گیری می باشد. دو فرد داعشی که در تصمیم کشتن یا نکشتن پژمان، اختلاف نظر داشتند بالاخره به مشکل خورده یکی از آن ها دیگری را دستگیر کرده و در کنار پژمان و سام به اسارت می اندازد.


هر سه این ها که در یک کوپه زندانی شده اند در پی این هستند که بتوانند ترمز خطر و دستی قطار را بکشند ولی آصف بیان می کند که پیش از این ها، این ترمز ها را از کار انداخته بوده است.


در ادامه تلاش های پژمان و سام برای رهایی، سام با دندان هایش بندهای دست پژمان را باز کرده که به ناگاه، فرد داعشی وارد واگن شده و در حالی که در حین چت تصویری با مادر بزرگش است به او این گونه بیان می کند که فردی که در تصویر می بیند (اشاره به پژمان) همان فردی است که باعث فروپاشی و کشته شدن همه اعضای خانواده آن ها شده است.


مادر بزرگ نیز با او هم عقیده است که باید انتقام گرفته و پژمان را بکشد. این فرد داعشی چچنی که در غیاب آصف، به رهبری داغستانی های حاضر در قطار رسیده است، تنها به فکر انتقام است.


در همین بین است که یکی از دوستان پژمان جمشیدی و در واقع از هواداران متعصب و قدیمی پرسپولیس از راه رسیده و به این ترتیب مانع از کشته شدن وی می شود! ولی در نهایت هیچ کدام از این ها افاقه نمی کند و آن فرد نیز واگن را ترک می کند.


در همین حال است که دکتر، خود را به ایستگاه آخر تبریز رسانده و برای افرادش بلیت می خرد. وی که مسلح می باشد، آخرین تلاش های خود را برای آزادسازی پژمان و سام انجام می دهد که از این جا به بعد را باید در قسمت سوم به تماشا نشست.


انتهای رپرتاژ آگهی

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار