امام جمعه رشت:

خروج نیروهای آمریکا از منطقه خواسته ملت های اسلامی است

رشت- امام جمعه رشت برهم زدن کریدور مقاومت در منطقه را یکی از دلایل حمله آمریکا به سوریه دانست و گفت: خروج نیروهای آمریکا از منطقه خواسته ملت های اسلامی است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر رشت در مصلای امام خمینی با اشاره به در پیش بودن مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی پرچم ولایت اهل بیت (ع) را برافراشته است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به حمله آمریکا به مقر نیروهای مقاومت در سوریه اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور جدید آمریکا به صورت مستقیم دستور این حمله را داده است و این نشان دهنده این بوده که سیاست‌های آمریکا هیچگاه تغییر نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اعلام حمایت آمریکا از همفکران خود در منطقه یکی دیگر از پیام‌های این تجاوز بوده است، گفت: حمایت از صهیونیست‌ها، اعلام روی میز بودن گزینه نظامی در صورت برنگشتن ایران به برجام، حمایت از گروه‌های تکفیری شکست خورده و وانمود کردن اینکه اوضاع داخلی و خارجی آمریکا در دست رئیس جمهور این کشور است، از دیگر پیام‌های حمله مذکور بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به اینکه آمریکا با این تجاوز به دنبال به هم زدن کریدور مقاومت در منطقه است، اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی منطقه را به بشکه باروت تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات ملت‌های منطقه خروج آمریکا از این خاورمیانه است، تصریح کرد: امروز شاهد افول آمریکا هستیم و صدای شکسته شدن استخوان‌ها این قدرت پوشالی شنیده می‌شود.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت تنها راه شکست قدرت‌های سلطه گر است، افزود: ملت‌های منطقه این راهکار را از ملت ایران آموخته‌اند.

وی همچنین به صحبت‌های برخی از مسئولان درباره پیوستن ایران به FATF اشاره کرد و گفت: فرجام FATF نیز همانند برجام خواهد بود و اصرار برخی از مسئولان در این زمینه نیز پذیرفتنی نیست.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه هر جا برابر دشمنان مقاومت کردیم موفق شدیم، اظهار کرد: ذلت امروز دشمنان ایران به واسطه ایستادگی و درایت رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه برجام نیز تنها مقاومت و ایستادگی جواب خواهد داد، ادامه داد: مسئولان نباید با صحبت‌های خود کاری کنند که توپی که در زمین آمریکا و اروپا است دوباره به زمین ایران باز گردد.

امام جمعه رشت پیوستن به FATF را ننگ دانست و تأکید کرد: کسانی که اصرار به پیوستن به این پیمان دارند خائن به ملت ایران هستند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار