خادمان حرم بانوی کرامت 1000 بسته فرهنگی و لباس ویژه کودکان مراسم شیرخوارگان حسینی تهیه کردند

1000 بسته فرهنگی شامل لباس ویژه کودکان برای مراسم شیرخوارگان حسینی، از سوی خدام آستان مقدس حضرت معصومه(س) تهیه شده که قرار است در قم، خراسان‌رضوی، عراق و سوریه توزیع شود.

به گزارش ذاکرنیوز، خادمان امور فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در آستانه چهارمین روز ماه محرم‌الحرام به برپایی محفل عزاداری و قرائت زیارت عاشورا پرداخته و در این محفل به تهیه و بسته‌بندی هزار بسته فرهنگی شامل لباس ویژه شیرخوارگان حسینی اقدام کردند.

این بسته‌های فرهنگی که با مشارکت خیرین آستان مقدس تهیه شده است، همزمان با روز جمعه چهارم ماه محرم به صورت رایگان میان شرکت‌کنندگان همایش شیرخوارگان حسینی در قم، خراسان‌رضوی و عراق و سوریه توزیع خواهد شد.

 تربیت فرزند بر محور سیره حسینی برای یاری رساندن به امام عصر(عج) از اهداف مهم برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی است و این همایش امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و رسانه‌ای در صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم مطهر حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و مداحی سید علی حسینی نژاد و حسن شالبافان برگزار می‌شود.

بانوان ایران اسلامی می‌توانند به صورت مجازی با استفاده از بستر رسانه به ویژه صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ در این همایش شرکت کرده و نذرنامه حضرت علی‌اصغر(ع) را قرائت کنند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار