حکم جلب مهناز افشار صادر شد

در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، حکم جلب این سلبریتی صادر شد

به گزارش ذاکرنیوز، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه جمهوری اسلامی در واکنش به توئیت‌های مهناز افشار گفته است: مدعی‌العموم اجازه ندهد فضای امن کشور با حرف‌های بی‌پایه آسیب ببیند

  حکم جلب مهناز افشار صادر شد  

ماجرا از آنجا آغاز شد که یک حسابی جعلی در توییتر با تصویر دروغین یک روحانی مازندرانی، پیامی منتشر کرد که حساسیت فراوانی برانگیخت.

  

این پیام پس از حضور نیرو‌های حشد الشعبی عراق برای کمک به مردم در مناطق سیل زده منتشر شده بود و این توئیت جعلی بازتاب گسترده‌ای داشت.

  

پس از آن مهناز افشار نیز درگیر جو فضای مجازی شد و در مطلبی این تویئت را «حقارت آمیز» خواند و از کسانی‌که در مقابل آن سکوت کرده اند انتقاد کرد. توییتى که مهناز افشار نيز با بازنشر آن سهمی عمده در وزن گرفتن و انتشار گسترده آن داشت.

  

قسمت دیگر ماجرا اما آنجاست که؛ یک طلبه هنگام خروج از حوزه علیمه همدان به ضرب گلوله به قتل رسید و قاتل در قالب یک استوری در پیج اینستاگرام خود مسئولیت این جنایت را برعهده گرفت. انتشار این خبر به همراه عکس‌های غرق به خون این طلبه و تصاویر استوری‌های قاتل،‌ جامعه را در شوک و بهت فرو برد.

 از همان ابتدا در خصوص انگیزه قاتل از این جنایت گمانه‌زنی‌های متعددی صورت گرفت و در ادامه ماجرا، خیلى زود فیلمى از یک شخص که خود را از دوستان قاتل معرفى کرد منتشر شد که دوست قاتل، دیدن توییتى از یک طلبه را محرک قاتل براى ارتکاب این جنایت عنوان کرد. توییتی که مشخص شد از یک حساب کاربرى جعلى منتشر شده است.

    

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
0
حسنا حاجی رضا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
باسلام
خانم افشار از بازیگاران خوب ما هستند که می بایست رفتار حرفه ای ایشان را مدیریت کرد.
علی الحساب شاید این کار را نباید انجام میدادند
ولیکن با یک عذرخواهی ساده می توانستند کار را جمع کنند.
پاسخ
آخرین اخبار