حوزه سلامت و درمان در بنیاد شهید از اهمیت خاصی برخوردار است

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با بیان اینکه حوزه سلامت و درمان در بنیاد شهید از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: تعداد کل ایثارگرانی که بیمه تکمیلی برای آنها برقرار شده بیش از 40 هزار نفر است.

به گزارش ذاکرنیوز، جمال اسدی امروز عصر در جمع معاون و کارکنان حوزه سلامت بنیاد شهید استان با تقدیر از فعالیت‌های کارکنان حوزه سلامت و درمان در بنیاد شهید استان با اشاره به اینکه حوزه سلامت و درمان در بنیاد اهمیت از خاصی برخوردار است، اظهار داشت: تعداد کل ایثارگران دارای بیمه تکمیلی 40 هزار و 258 نفر است که برای 4 هزار و 565 نفر از آنها در سال جاری این نوع بیمه برقرار شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بخش درمان اقدامات خوبی در بنیاد شهید استان صورت گرفته‌ است، گفت: در سال جاری بیمه پایه برای یک هزار و 59 نفر و بیمه تکمیلی برای سه هزار و 506 نفر از ایثارگران استان برقرار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران،  افزود: درمجموع بیمه پایه برای 20 هزار و 821 نفر ایثارگران استان ایلام برقرار شده است.

اسدی در ادامه تکریم ارباب رجوع را مهم‌ترین اولویت بنیاد شهید استان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این مهم در بین کارکنان بنیاد شهید به خوبی رعایت می‌شود.

وی در ادامه به حوزه اشتغال و مسکن ایثارگران اشاره کرد و بیان کرد: برای جذب تسهیلات این مهم به عنوان یکی دیگر از ماموریت‌های اصلی بنیاد شهید تا پایان سال برنامه‌ریزی لازم در بنیاد شهید امور ایثارگران استان صورت گرفته است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار