امام جمعه موقت زنجان:

حمله آمریکا به مواضع مقاومت در سوریه برای حمایت تفکیری ها است

زنجان-امام جمعه موقت زنجان گفت: حمله آمریکا به مواضع محور مقاومت در مرز عراق و سوریه، در راستای تقویت و حمایت از تفکیری ها است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدرضا موسوی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه همه دولت‌های امریکایی به دنبال ایجاد تنش و حمایت از گروه‌های تفکیری در منطقه خاورمیانه گام برداشته اند، گفت: داعش و سایر گروه‌های تفکیری محصول، سیاست‌های استعماری آمریکا هستند و برای تحقق اهداف شوم خود در منطقه اقدام به تشکیل این گروه‌ها کرده‌اند

وی با بیان اینکه حمله آمریکا به مواضع محور مقاومت در مرز عراق و سوریه، در راستای تقویت و حمایت از تفکیری ها است، افزود: جوبایدن ریس جمهوری فعلی آمریکا حملاتی را در سوریه انجام داد که این دومین بار است که حملاتی در مرز عراق و سوریه انجام می‌دهد.

موسوی با تاکید بر اینکه آمریکا در حمله به مواضع محور مقاومت حماقت و خوی استکباری خود را نشان داده است، ادامه داد: ملت‌های منطقه امروز بیش از هر زمان دیگری به خوی استکباری آمریکا پی به دره اند و راضی به حضور نیروهای این کشور در داخل مرزهای خود نیستند.

امام جمعه موقت زنجان گفت: مرز عراق و سوریه منطقه‌ای است که آسیب پذیری کمتری برای آمریکا دارد و از طرفی نیز در تلاش است با ارعاب رسانه‌ای دستاورد کلانی را به‌دست آورد که تمام کارهای داخل کشور خود را نظم داده و در خارج نیز برنامه‌هایی دارد.

موسوی با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد ایران، لبنان، سوریه و عراق را به هم متصل کند و این کشورها را نا امن نشان دهد، تاکید کرد: پایگاه‌های آمریکا در عراق نا امن است و حملاتی به این مراکز انجام می‌شود که می‌خواهد بگوید ایران نا امن کننده این پایگاه‌ها است.

وی متذکر شد: ایران اسلامی دارای قدرتی است که سردارانی چون قاسم سلیمانی دارد و این اقدامات رنگی ندارد.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه حضور امریکا در عراق و سرویه برخلاف خ.واسته و نظر ملت‌های این کشورها است، گفت: ایران اسلامی دارای قدرتی است که سردارانی چون قاسم سلیمانی دارد و این اقدامات رنگی ندارد.

موسوی افزود: برخلاف تصور آمریکا حشدالشعبی قدرتمندترین نیروی مردمی در عراق است و مقاومت عراقی‌ها با این اقدامات آمریکا تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه بیست و پنجمین روز از ماه رجب شهادت جان‌گداز امام موسی بن جعفر (ع) عنوان کرد و گفت: دوران امامت این امام همام نمونه‌ای از صبر و استقامت در راه اسلام است که افرادی لایق و شایسته زبردست را تربیت و در دستگاه بنی عباس نفوذ کردند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار