دستگیری عناصر تروریستی در مرز خدا آفرین

حامیان و لابی‌های رژیم باکو در ایران را نفوذی می دانیم!!!

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین، ۲ نفر از اعضای تیم تروریستی که قصد عملیات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی در نوار مرزی خداآفرین دستگیر شدند.

به گزارش سرویس سیاسی ذاکرنیوز، سعید ذاکری/ در بازجویی‌های فنی و تخصصی مشخص شد این افراد قصد انجام عملیات‌های خرابکارانه با توجه به اوضاع پیش آمده در داخل کشور را داشتند که با تلاش تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی دستگیر شدند. شناسایی و دستگیری همدستان آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

حتما نیاز نیست بگویم شهرستان خداآفرین دقیقاً کجای نقشه جغرافیا قرار دارد و این تروریست‌ها از کجا آمده‌اند و چه کسانی پشت اعزام آنها برای خرابکاری و ویرانگری در ایران است؟! بله این‌ها را سازمان اطلاعات رژیم مافیایی الهام علیف با همکاری موساد به ایران گسیل کرده تا در کشور فتنه‌انگیزی کرده و با مشغول شدن نیروهای امنیتی و نظامی به مسایل داخلی، او هم بتواند نقشه قدیمی و همیشگی خود برای اشغال جنوب ارمنستان را اجرایی کند...

باید با سلاح و مهماتی که این تروریست‌ها با خود آورده‌اند حامیان و لابی‌های رژیم الهام خاله را اول سینه دیوار گذاشت و تیرباران کرد و بعد هم خانه‌های آنها را هم با خاک یکسان تا دیگران درس گرفته و از دشمنان این آب و خاک حمایت نکنند. اگر جمهوری اسلامی ایران یک جو غیرت و عرضه دارد نه تنها سفیر خود در باکو (سفیر که واقع بلبل یار منویات الهام خاله است) بلکه کل سفارتخانه را تعطیل کرده و از فرستاده رژیم باکو هم خواهد خواست تا هر چه سریع‌تر ایران را ترک کند.

 متاسفانه در سکوت و در پشت گوش انداختن مقامات سیاسی، امنیتی و نظامی کشور الهام علیف و حامیان او در آنکارا، تل‌آویو، بروکسل و واشنگتن بیشتر و بیشتر به این نتیجه می‌رسند که هر کاری کنند و هر اتفاقی روی دهد کسی چیزی با آنها نخواهد گفت. کار مسئولان ما در تهران فقط به هشدار دادن و هشدار دادن و هشدار دادن و در بهترین حالت به تهدید کردن و البته بیشتر مواقع توصیه خلاصه شده است و نمی‌دانند که چه اتفاقی دارد می‌افتد!

کسانی که می‌گفتند اگر سال ۵۹ نیروهای مسلح ما در مرزها حضور داشتند و مقابله می‌کردند ارتش صدام هیچ غلطی نمی‌کرد و جنگی دامان کشور را نمی‌گرفت، امروز نمی‌دانم چرا نگاهی تاریخ و به حقیقت ماجرا و فتنه‌ای که در حال روی دادن است نمی‌کند. اگر امروز دو تروریست از این منطقه وارد کشور شد و فردا ۲۰ و تا چند ماه آینده شمال ۲۰۰ تروریست به مرزهای ما هجوم آورده و شمال ارس به پایگاه تروریست‌ها و عناصر ضد ایرانی وابسته به دشمنان قسم خورده این ملت تبدیل خواهد شد.

انتهای خبر/2541

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار