جهان آبستن حوادثی از شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا است

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: پیام‌هایی که از سوی گروه‌های مقاومت در کشورهای عراق، لبنان، یمن، سوریه و نقاط مختلف جهان مخابره می‌شود نشان‌دهنده این است که جهان آبستن حوادثی است و قطعاً هیمنه پوشالی آمریکای منفور در آینده نزدیک شکسته خواهد شد.

به گزارش ذاکرنیوز، محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی فردی خدامحور و فداکار بود و این ویژگی باعث شد که در نوع نگاهش به مردم دستورات الهی را مدنظر قرار دهد و به دور از سیاست ‌زدگی و جناح‌گرایی به‌عنوان سرباز آگاه و مطیع ولایت در راستای حفظ انقلاب، دستاوردهای آن و منافع ملی گام‌های مهم و اساسی بردارد.


 وی افزود: ترور ناجوانمردانه سردار محبوب و شجاع جبهه مقاومت در شرایطی که کشور در شرایط سخت اقتصادی و بی‌تدبیری برخی مسئولین کارنابلد قرار دارد، آمریکا را که به‌زعم برخی افراد غافل کلید حل مشکلات کشور می‌دانستند، در بن‌بست قرار داد و چهره واقعی آن را به مردم نمایاند.


کشاورز با بیان اینکه بدون شک مردم آگاه و بصیر ایران در طول ۴۱ سال انقلاب اسلامی به‌کرات شاهد بدعهدی و خباثت‌های شیطان بزرگ و مستکبر بوده‌اند، تصریح کرد: علیرغم اینکه جیره‌خواران و مزدوران این رژیم فریبکار و ظالم از طرق مختلف و تریبون‌های خاص سعی در بزک کردن چهره منفور آمریکا دارند ولی حماقت مستمر دولتمردان نادان و فاشیست آن، زحمات نوکرانشان را نقش بر آب می‌کند.


 این مسئول عنوان کرد: سردار سلیمانی با اشرافی که به منطقه و عملکرد بازیگران آن داشت به‌وضوح دست‌های پلید ایجادکنندگان و حمایت‌کنندگان داعش را شناسایی و معرفی کرد از این‌رو ترامپ قمارباز وجود شخصیت متفکر، تحلیلگر، مبارز و انقلابی سردار را که نفوذ فوق‌العاده‌ای در جغرافیای مقاومت و حتی خارج از آن داشت را مزاحم اهداف غیرانسانی خود می‌دید و در نهایت مجبور به حذف فیزیکی ایشان شد.


وی با اشاره به اظهارات مقامات کاخ سفید درباره مذاکره با ایران پس از شهادت سردار گفت: حضرت امام سجاد (ع) تعبیر زیبایی در مورد دشمنان دارند و سپاسگزار خداوند برای قراردادن دشمنانشان از احمق‌ها هستند، واقعاً با سخنان ترامپ و همکاران بی‌مقدارش در دولت آمریکا متوجه اوج حماقت آن‌ها می‌شویم.


رئیس بسیج رسانه استان قزوین تأکید کرد: استفاده آمریکایی‌ها و ترامپ از عباراتی مثل ترور سردار به خاطر اینکه دشمن مردم آمریکا بود یا عدم محبوبیت سردار در کشور یا حضور اجباری مردم در برنامه‌های تشییع شهدای مظلوم نشان‌دهنده سردرگمی و جهالت آن‌هاست.


وی ادامه داد: حضور میلیونی و اقیانوس خروشان ملت بزرگ و قدرشناس ایران در استقبال از فرزندان خود در شهرهای اهواز، مشهد، تهران و قم و برگزاری آیین‌های عزاداری در اکثر شهرها و حتی روستاها نشان‌دهنده پیوند عمیق و قلبی ملت با پیش قراولان امنیت و جهاد است که دنیا پیام ملت را به‌خوبی دریافت کرد و به این همبستگی و ارتباط غبطه خورد.


کشاورز بر ضرورت تغییر گام بعدی ایران در کاهش تعهدات برجامی اشاره و عنوان کرد: با توجه به عدم پایبندی کشورهای اروپایی به برجام و ادامه تحریم‌های ظالمانه رژیم کودک‌کش آمریکا پایبندی به این قرارداد نه تنها سودی به حال کشور ندارد بلکه ادامه این مسیر ضربه به اقتصاد کشور و کاستن از عزت ملی است.


وی بیان کرد: با شهادت سردار معادلات سیاسی در منطقه برخلاف تصورات آمریکا تغییر کرده است زیرا با توجه به اینکه سردار سلیمانی چهره‌ای جهانی و بین‌المللی داشت، بعد از به شهادت رسیدن وی توسط آمریکای تروریست شاهد خشم ملت‌ها و محکومیت این اقدام تروریستی توسط اکثر دولت‌ها هستیم.


این مسئول یادآور شد: پیام‌هایی که از سوی گروه‌های مقاومت در کشورهای عراق، لبنان، یمن، سوریه و نقاط مختلف جهان مخابره می‌شود نشان‌دهنده این است که جهان آبستن حوادثی است و قطعاً هیمنه پوشالی آمریکای منفور در آینده نزدیک شکسته خواهد شد.

ایسنا

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار