رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان:

جشنواره «امید فردا» در بین دانش‌آموز لرستانی برگزار شد

خرم‌آباد- رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان از برگزاری جشنواره «امید فردا» در بین دانش‌آموزان این استان خبر داد.

به گزارش ذاکرنیوز ، حامد پارسا نژاد امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زبان هنر مؤثرترین، نافذترین و مانا ترین زبان است و بدون شک راز ماندگاری تمدن و فرهنگ‌های مختلف در طول تاریخ استفاده از این زبان هنر است.


وی عنوان کرد: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و به خصوص ساحت تربیتی، هنری و زیبا شناختی، جشنواره تحت عنوان «امید فردا» در سطوح مختلف آموزشگاهی، منطقه‌ای و استانی برگزار شد.


رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان، گفت: در این دوره از مسابقات بعد از ارزیابی و داوری آثار در مرحله آموزشگاهی و منطقه‌ای از مجموع ۱۳۵ هزار دانش آموز ثبت نام کننده در مرحله آموزشگاهی حدود هزار و ۵۰۰ اثر انفرادی، ۱۰۰ رشته گروهی، ۳۵ نقاشی همگانی و ۳۰ سرود همگانی به مرحله استانی راه یافته و پس از مشخص شدن برگزیدگان مراحل قبل در روزهای ۱۷ و ۱۸ آثار و رشته‌های آوایی و نمایشی و در ادامه روزهای ۲۰ و۲۱ اردیبهشت با قضاوت داوران برجسته دانش آموزان برگزیده هنرهای دستی و تجسمی و… به صورت حضوری و با هدف انتخاب و تعیین آثار و نفرات برتر برای اعزام به مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.


پارسا نژاد، افزود: این مسابقات در رشته‌های مختلف هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای نمایشی، آوایی، فیلم و آفرینش‌های ادبی برگزارمی شود و نفرات برتر و برگزیده جواز حضور در مرحله کشوری را اخذ خواهند کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار