جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: پاسدار راه شهدا هستیم

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گلزار شهدای کرمان بهترین کلاس درس بصیرتی برای همه به ویژه نسل جوان، نوجوان و دانش آموزان ما است و با شهدا عهد بستیم که پاسدار راه آنها باشیم.

به گزارش ذاکرنیوز، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در گلزار شهدای کرمان با اشاره به اهداف سفر به استان کرمان، اظهار داشت: امروز پس از سفر استان سیستان و بلوچستان مستقیماً برای خدا قوت به همکاران، مسئولان استان کرمان و عرض ادب به مردم، به کرمان آمدیم.

وی با بیان اینکه کرمان استان کریمان است و این استان هر روز بعد از انقلاب شکوفاتر می‌شود، گفت: وجود 6 هزار و 500 شهید این استان از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، مبین این ادعا است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: بعید می‌دانم کسی به استان کرمان سفر بکند و به گلزار شهدای کرمان نیاید؛ همه شهدا عزیز هستند اما شهید ‌سلیمانی سید شهدای جبهه مقاومت، در دل‌ها نشسته است و ناخودآگاه انسان به این سمت می‌آید.

 وی با اشاره به بصیرت بالا و ولایتمداری مردم استان کرمان، گفت: مردم دیار شهید سپهبد حاج قاسم‌ سلیمانی دشمن شناس، دشمن شکن و فتنه خنثی کن هستند.

وی با بیان اینکه گلزار شهدای کرمان بهترین کلاس درس بصیرتی برای همه به ویژه نسل جوان، نوجوان و دانش آموزان ما است، افزود:  این مکان قطعه ای از بهشت و مقدس است، در این مکان روح و انرژی تازه گرفتیم و با شهدا عهد بستیم که پاسدار راه آنها باشیم.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از تسنیم سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی استان نیز در این آیین جانشین فرمانده کل انتظامی کشور را همراهی می‌کرد.

به گزارش ذاکرنیوز، سردار رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به منظور بازدید از رده‌های انتظامی استان کرمان صبح امروز وارد کرمان شد و در نخستین لحظات ورود به کرمان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

استان کرمان , شهید ,


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار