تیک‌تاک پر شتاب‌تر از اینستاگرام/ قرنطینه ویدئو را پیش انداخت

همزمان با قرنطینه شهرها درنتیجه شیوع ویروس کرونا و روی آوردن بیشتر کاربران به استفاده از شبکه‌های اجتماعی آنلاین، اپلیکیشن ویدئومحور تیک‌تاک توانست اپلیکشن محبوب اینستاگرام را پشت سر بگذارد.

به گزارش ذاکرنیوز، تیک تاک برنامه ای است که در آن می‌توان ویدئوهای کوتاه ۳ تا ۱۵ ثانیه‌ای از خود در حال آشپزی، رقص یا انجام کارهای روزمره ضبط کرد و با اضافه کردن موسیقی یا افزایش یا کاهش سرعت ویدئو یا اضافه کردن فیلتر، آن را به اشتراک گذاشت. همچنین امکان کامنت گذاشتن و لایک کردن ویدئوها در آن وجود دارد.


پیش از این نیز طبق آمار یک موسسه اپلیکیشن تیک تاک و نسخه چینی آن در سال ۲۰۱۹ حدود ۷۴۰ میلیون بار دانلود شده اند تیک تاک با کنار زدن فیس بوک و مسنجر دومین اپلیکیشن پر دانلود جهان در سال ۲۰۱۹ شد.  


اپلیکیشن اینستاگرام که در ابتدا به عنوان ابزار ویرایش عکس شروع به کار کرد و بعد شبکه اجتماعی ای را در سال۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر  پیرامون آن ساخت هم در طول سال های فعالیتش مخاطبان زیادی را به خود مشغول کرده است. و تا امروز حدود ۱ میلیارد نفر در آن فعال هستند. و همزمان با قرنطینه اکثر کشورهای جهان قابلیت های زیادی را به این پلتفرم اضافه کرده است.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار