تظاهرات گسترده یمنی‌ها در صعده ضد واشنگتن/ تروریسم واقعی جنایت‌های عربستان و آمریکاست

شرکت‌ کنندگان در تظاهرات شهر صعده یمن ضد آمریکا اعلام کردند که تروریسم واقعی جنایت های آمریکا و عربستان است.
- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین امروز دوشنبه 25 ژانویه 2021 ده‌ها هزار نفر از یمنی‌ها در تظاهراتی که در محکومیت جنایت‌های ایالات متحده در شهر «صعده» یمن برگزار شده مشارکت کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در بیانیه این تظاهرات آمده است که تروریسم واقعی چیزی است که ائتلاف آمریکایی-سعودی با محاصره بنادر و فرودگاه‌های یمن انجام می‌دهند و قرار دادن نام انصارالله در لیست سازمان‌های تروریستی از جانب واشنگتن بیانگر شکست آمریکا در یمن است.

در ادامه این بیانیه آمده است:اگر آنچه که دشمن آمریکایی-سعودی انجام می‌دهد جنایت و تروریسم نیست، پس جنایت و تروریسم کدام است؟

طبق بیانیه مذکور، جنگ یمن در وهله اول یک تجاوز آمریکایی بوده و واشنگتن از این تجاوز حمایت و برای آن پوشش سیاسی ایجاد می‌کند. گروه‌های تروریستی داعش و القاعده نیز زیر پرچم کشورهای متجاوز در یمن می‌جنگند.

هم زمان با آن 300 سازمان بین المللی نیز با امضای بیانیه ای از سازمان ملل خواستار هر چه سریع تر به تجاوزات ائتلاف سعودی و اماراتی به یمن که با حمایت غرب صورت می گیرد  پایان دهد.

رفتار دوگانه حامیان غربی عربستان در قبال یمن/ محکومیت حمله‌ای که انصار الله انجام نداده است!یمن|موج تازه اختلاف میان مزدوران سعودی و اماراتی در دولت برآمده از توافق ریاض

در این بیانیه آمده است:در حمله ائتلاف سعودی به یمن از سال 2015 تا به امروز، ده ها هزار یمنی به خاک و خون کشیده شده و کشور ویران شده است. سازمان ملل این حمله را بزرگترین فاجعه انسانی دانسته است.

در این بیانیه تأکید شده است که نیمی از ملت یمن در معرض خطر گرسنگی قرار گرفته و کشور صحنه شیوع بدترین ویروس در تاریخ نوین است و امروز یمن بالاترین میانگین وفات بر اثر کورونا در جهان را دارد. به طوری که از هر 4 نفر، یک نفر جان خود را از دست می دهند.

این جنگ فقط به دلیل ادامه کمک های تسلیحاتی و سیاسی و تبلیغاتی کشورهای غربی به خصوص آمریکا و انگلیس به عربستان ادامه یافته است و غرب یک عامل مهم در این جنگ است و قدرت آن را دارد که بزرگترین بحران انسانی در جهان را متوقف کند.ما از دولت هایمان می خواهیم:

-تجاوز بیگانه گان به یمن را متوقف کنند.

-دست از حمایت تسلیحاتی و نظامی از عربستان و امارات بردارند.

-به محاصره یمن پایان داده و همه بنادر و اسکله های آن را باز کنند.

-کمک های بشر دوستانه به یمن را افزایش دهند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار