فرمانده قرارگاه شهید سلیمانی البرز مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت قرارگاه شهید سلیمانی

فرمانده قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی استان البرز گفت: اولویت اصلی این قرارگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بسط فرهنگ شهید سلیمانی است.

به گزارش ذاکرنیوز، امیر رحمانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: اولویت اصلی قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بسط فرهنگ این شهید بزرگوار است.


وی از همکاری با سازمان‌های مردم نهاد خبر داد و افزود: مدتی است که با کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان البرز تفاهم نامه‌ای امضا کردیم تا بتوانیم یاریگر امور مربوط به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار باشیم.


فرمانده قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی استان البرز بیان کرد: یکی از رویکردهای اساسی ما توجه به عملکرد و شعارهایی است که مسئولان می‌دهند و حساسیت نسبت به حرف‌ها و عملکرد ایشان است.


وی در خصوص مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی برخواسته از روحیه جنگ فقط نیست و هر جا که بتوان به مردم خدمت کرد و گامی در راه نظام و ارزش‌های آن برداشت در مکتب سلیمانی خلاصه می‌شود.


رحمانی تاکید کرد: در جایی که ارزش‌های انقلابی وجود دارد باید مدافع این ارزش‌ها باشیم و نگذریم ذره‌ای از مکتب شهید سلیمانی دور شویم.


وی در پایان با تبریک رو خبرنگار متذکر شد: ارزش قلم خبرنگار بیش از اینها است و تجلیل واقعی از خبرنگاران احترام به قلم و رفتار ایشان است.


گفتنی است، قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی از تمامی مردم البرز در تمامی اقشار و سنین مختلف برای انجام فعالیت‌های مرتبط با قرارگاه دعوت به عمل می‌آورد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار