بیانیه راهپیمایی صعده:

تروریسم واقعی آن است که آمریکا و عربستان در یمن انجام می‌دهند

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی جنگ علیه یمن در صعده بیانیه‌ای را در محکومیت اقدامات تروریستی آمریکا و همپیمانانش صادر کردند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، در روز جهانی جنگ علیه یمن راهپیمایی گسترده‌ای در سراسر این کشور از جمله در استان صعده برگزار شد.

تظاهرکنندگان در صعده در بیانیه‌ای اعلام کردند تجاوز به یمن در درجه اول اقدام آمریکاست و واشنگتن از آن حمایت سیاسی می‌کند. اگر آنچه در اثر تجاوزات آمریکا و سعودی رخ می‌دهد جرم و تروریسم نیست، پس تروریسم و جنایت چیست؟

در بیانیه صعده تاکید می‌شود اقدامات آمریکا علیه جنبش مردمی انصارالله نشانه شکست این کشور در یمن است. القاعده و داعش در یمن تحت لوای کشور‌های تجاوزگر در حال جنگ هستند. در بخشی از این بیانیه با اشاره به تلاش آمریکا برای تروریستی اعلام کردن جنبش انصارالله آمده است: تروریسم واقعی محاصره بنادر و فرودگاه‌هایی است که ائتلاف آمریکا و عربستان در حال انجام آن هستند.

راهیپمایی گسترده مردم یمن در اعتراض به محاصره و دشمنی آمریکا و جنایت‌هایی که در جنگ در علیه یمن مرتکب شده‌اند در سراسر این کشور در دو نوبت صبح و عصر در ۱۴ استان برگزار می‌شود. این راهپیمایی‌ها در روز جهانی جنگ علیه یمن در حالی برگزار می‌شود که ۲۶۰ سازمان حقوقی و انسان دوستانه در سراسر جهان از جمله آمریکا، انگلیس، سوئیس و... خواستار توقف جنگ علیه یمن هستند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار