تولیت آستان قدس:

ترامپ با این جنایت خود را در باتلاق بزرگی قرار داد

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ترامپ با این جنایت خود را در باتلاق بزرگی قرار داد، گفت: امام رضا(ع) بنگر که هم اینک خادمی از خادمانت با بدن تکه تکه به زیارتت آمده است.

ترامپ با این جنایت خود را در باتلاق بزرگی قرار دادبه گزارش ذاکرنیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی امشب در مراسم زیارت وداع سردار سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت با بیان تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: مردم شهید پرور مشهد خدا به شما عزت، عظمت و عنایت عطا کند.


تولیت آستان قدس رضوی گفت: از خانواده شهید سلیمانی تشکر می‌کنم که به تقاضای مردم پاسخ مثبت دادند تا بتوانند با حضور در مراسم تشییع، مراتب قدردانی خود را از این سردار اسلام ابراز بدارند.


او خطاب به مردم مشهد تاکید کرد: از شما مردم انقلابی که از ظهر در مسیر حرم مطهر قرار داشتید، تشکر می‌کنم و از مردم اهواز که ساعت ۲ شب به این پیکر‌ها ابراز ارادت کردند نیز تشکر می‌کنم.


حجت‌الاسلام و المسلمین مروی بیان کرد: دشمنان ما و رئیس جمهور  امریکا، این ملت را ببینید. ترامپ تو حقیرتر از این هستی که با این مردم ایثارگر در بیفتی. تو با این جنایت خود را در باتلاق بزرگی قرار داده‌ای. امیدواریم در همین روز‌ها تو را در این باتلاق کثافت و نجاست که خودت ایجاد کردی غرق شوی.


تولیت آستان قدس رضوی متذکر شد: مردم با خون این شهدا به هیجان آمدند، امام (ره) چه خوب گفتند که بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود، با این شهدا روح انقلاب در ما دمیده شد، ما امشب با هم هم‌قسم شدیم تا آخرین نفس و آخرین نفر راه این شهدا و حاج قاسم را ادامه بدهیم.


او خطاب به امام رضا (ع) گفت: امشب سربازی و خادمی از خادمانت به دیدارت آمد، اما این بار با بدن تکه تکه آمد، اما همانند عمویت عباس با دست‌های قطع شده آمد، این دفعه این خادم و این فرزند بزرگ اسلام به دیدارت آمد، اما با بدن خون آلود آمد. امام رضا (ع) این فرزند را بپذیر و به ما توفیق عنایت کن راه این شهدا را پشت سر رهبرمان ادامه دهیم.


تولیت آستان قدس رضوی متذکر شد: امام رضا (ع) به مسوولان، ارتش و بسیج ما توانی عنایت کن که انتقام سختی را از دشمنان اسلام و قرآن و انسانیت بگیرند.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار