امام جمعه زنجان:

تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید نیازمند کار جهادی است

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای تقویت زیرساخت های اقتصادی کشور تلاش کنند، گفت: تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید نیازمند کار جهادی است.

به گزارش ذاکرنیوز، آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی در آغاز سال جدید اشاره کرد و افزود: این سخنان و رهنمودها، نقشه راه کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، داخلی و خارجی است.


وی با بیان اینکه تحقق اهداف شعار مهار تورم و رشد تولید نیازمند کار جهادی و پای کاربودن همه آحاد جامعه است، افزود: باید اقتصاد مردمی در عمل محقق شود و در این مسیر باجدیت تلاش کرد.


خاتمی ادامه داد: دیدگاه رهبر معظم انقلاب هم در خصوص نقاط قوت و هم نقاط ضعف واقع بینانه است و با این دیدگاه شعارهای سال و رهنمودهای لازم را مطرح می‌کنند.


امام جمعه زنجان گفت: فعال شدن مردم در اقتصاد موجب می‌شود تا قدر تولیدات داخل در جامعه بیشتر دانسته و رغبت به خرید آن بیشتر شود.


خاتمی با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال است که محور شعارهای سال از سوی رهبر معظم انقلاب، رنگ و بوی اقتصادی دارد و لازم است ابعاد مختلف آن به درستی تبیین شود، افزود: مسئولان باید برای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی کشور تلاش کنند.


وی با تاکید بر اینکه اهداف شعار مهار تورم و رشد تولید نیازمند کار جهادی است، ادامه داد: دانشگاهیان، روحانیان، صاحبان فکر، مدیران ارشد و رجال سیاست گذار باید نقشه راه را مطالعه کنند و بر اساس آن ریل گذاری‌های لازم را انجام دهند،.


امام جمعه زنجان گفت: مدیریت نقدینگی، کاهش هزینه‌ها، انضباط و شفافیت مالی، حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از قاچاق و تشویق مردم به مصرف کالاهای داخلی از عوامل مهم مهار تورم در کشور است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار