سریال فانتزی «هیس، هیچی نیس!» در راه تلویزیون/ مدیر روابط‌عمومی رادیو منصوب شد

 به گزارش ذاکرنیوز ، سریال عروسکی در حال تصویربرداری است که به زودی به آنتن تلویزیون خواهد رسید، «سیدخندان» جدید پنجشنبه پخش خود را شروع می‌کند، پخش یک سریال کمدی هندی از شبکه فراتر و خبر انتصاب مدیر روابط‌عمومی معاونت صدا به همراه جزئیات در ادامه آمده است:

ساخت سریال عروسکی «هیس، هیچی نیس!» برای تلویزیون

سریال نمایشی و عروسکی طنز «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد و کارگردانی حسین حقانی این روزها در حال تصویربرداری است تا برای پخش از تلویزیون آماده شود. 

این مجموعه به عنوان نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره توسط سازمان سینمایی سوره در فضایی فانتزی و با ساختاری خلاقانه تولید می‌شود که روایتی طنازانه و متفاوت از تاریخ جهان را ارائه می‌کند. 

این مجموعه از جمعی از بازیگران توانمند تئاتری بهره گرفته است که بیشتر در حوزه نمایش شناخته شده هستند که شامل 15 بازیگر اصلی و 20 بازیگر فرعی می‌شوند و در عین حال این بازیگران حدود 70 نقش و شخصیت را در این مجموعه ایفا می‌کنند. 

«هیس، هیچی نیس!» اثری اقتباسی با روایتی نو از تاریخ جهان است که در لوکیشن‌های مختلفی در چند شهر ایران تولید می‌شود. 

حمیدرضا عطارد طراح و تهیه‌کننده، حسین حقانی کارگردان و مجید بخششیان، نویسنده این سریال نمایشی‌اند که فیلمنامه فصل نخست آن در 26 قسمت به نگارش درآمده است. 

سازمان سینمایی سوره، مرکز تولیدات نوجوان را با هدف تمرکز بر مخاطبان کودک و نوجوان و به عنوان یکی از بازوهای تولید آثار هنری خود تأسیس کرده است.

آغاز پخش فصل جدید «سید خندان» از پنج‌شنبه

برنامه تلویزیونی «سید خندان» که در قالب دورهمی شبانگاهی فروردینِ سال 1402 با حضور خانواده‌ها و میهمانان از عرصه‌های شعر، ترانه، سرود، نمایش، استندآپ و ... روانه آنتن شبکه دو سیما شد، فصل دوم آن پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت 22 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

آیتم‌های جدید فصل دوم «سید خندان» شامل مسابقه مشاغل با هدف شرکت دادن تماشاچی، استخر توپ، مجیزگویی امین شفیعی در قالب شعر، ملت قهرمان با هدف معرفی افرادی که کمتر دیده شدند، حیاط سید خندان با هدف مشارکت بیشتر تماشاچی‌ها و آیتم سلام است که در شب‌های جمعه میزبان خادمان امام حسین (ع) می‌شود.

خاطره‌بازی، اجرای نمایش، از تجربت بگو، استندآپ کمدی و حضور مهمانان از عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر مانند فصل قبل مخاطبان را تا انتهای برنامه با خود همراه می‌کند.

«سید خندان» به تهیه‌کنندگی محمد حسین بزرگی‌راد و اجرا و سردبیری محمدرضا شهبازی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده محسن رسولی و کارگردان هنری برنامه سید احسان حسینی است.

فرصتی طلایی برای شبکه خارجی تلویزیون

پخش یک سریال کمدی هندی از شبکه فراتر

سریال تلویزیونی «دهیاری» محصول کشور هند آخر هفته‌ها از شبکه فراتر پخش می‌شود.

«دهیاری» یک درام کمدی محصول کشور هند در سال 2020 است که به کارگردانی دیپاک کومار میشرا و با بازی بازیگرانی چون جیتندرا کومار، راگوویر یاداو، چندن روی، فیزل ملیک و نینا گوپتا ساخته شده است.

این سریال داستانی قرار است از پنجشنبه، 25 آبان هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه با کیفیت 4K-HDR از شبکه فراتر پخش شود.

داستان این سریال درباره سفر یک دانشجوی مهندسی با نام ابیشک است که به دلیل نداشتن گزینه شغلی دیگر مجبور می‌شود به عنوان دبیر به یک دفتر دهیاری در روستایی دورافتاده برود.

«دهیاری» پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت 20 پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 3:30 بامداد و 13:30 روی آنتن می‌رود.

این سریال یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها ساعت هفت صبح و سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت 14:30 بازپخش می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی معاونت صدا منصوب شد

مدیرکل روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما با صدور حکمی، «ابوذر ابراهیم» را به سمت مدیر روابط‌عمومی معاونت صدا منصوب کرد.

در حکم حسین قرایی برای مدیر روابط‌ عمومی جدید معاونت صدا، تغییر چهره اطلاع‌رسانی صدای جمهوری اسلامی مطابق با سند تحول، تقویت ارتباط رادیو با مخاطبان،  تقویت ارتباط همدلانه در مجموعه معاونت صدا، انعکاس برنامه‌های برجسته رادیو در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت‌های نوین ارتباطی و استفاده از ظرفیت چهره‌های برجسته رادیو برای معرفی بهتر معاونت صدا به مردم به عنوان مأموریت‌های وی در این عرصه تعریف و برحسن اجرای آن تأکید شده است.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما همچنین از تلاش‌ها و زحمات سید احمدرضا صدر ارحامی، مدیرروابط عمومی سابق این معاونت قدردانی کرد.

بنابراین گزارش، ابوذر ابراهیم متولد سال 1365 است و مدیریت فضای مجازی و کانال تلویزیونی رادیونمای ایران، مدیریت فضای مجازی رادیو نوروز و رادیو فصلی ایران پایدار، مدیریت کمیته تبلیغات و فضای مجازی جشنواره آیین سخن، مدیر کمیته تبلیغات نهمین جشنواره بین‌المللی رادیو، مسئولیت تبلیغات نخستین جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو و مدیریت و طراحی هنری پایگاه‌های خبری چندین رادیو و معاونت رسانه ملی از جمله فعالیت‌های وی در حوزه تبلیغات و رسانه به شمار می‌رود.

پرواز «گروه نجات اژدها» در شبکه کودک

سریال «گروه نجات اژدها؛ قهرمانان آسمان» با گویندگی 15 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تأمین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این سریال انیمیشن در گونه انیمیشن کوتاه ـ اکشن محصول آمریکا در سال 2021 قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال مهوش افشاری است. شیلا آژیر، زهره اسدی، بابک اشکبوس، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، لادن سلطان پناه، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، مهسا عرفانی، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، نسرین کوچک‌خانی، علی همت مومیوند، صنم نکواقبال و مهوش افشاری صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

این انیمیشن درباره لیلا و داک دو خواهر برادر وایکینگ و صاحب چند اژدهای کوچک‌ هست و در هر قسمت به همراه آن‌ها به دنبال ماجراجویی‌های جذاب و آموزنده می‌روند.

انیمیشن به گونه‌ای ساخته شده است که بچه‌ها به خوبی با آن ارتباط برقرار می‌کنند. در شخصیت‌پردازی‌ها خلاقیت به کار رفته است و جزئیات خوبی دارد. لحظه‌های طنز و داستان‌ها، انسجامِ بسیار خوب و قوی‌ای دارند. هر قسمت بحث و داستان تازه‌ای دارد و از قواعد از پیش تعیین‌شده‌‌ای ساخته نشده است. از این رو داستان‌ها خسته‌کننده نمی‌شوند.

واحد جستجوی اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی کودک، برای مخاطبان پخش شود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار