بزرگداشت شهدای خدمت با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت ششم خرداد ماه با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.
- اخبار استانها -

پوریا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: روز یکشنبه ششم خرداد ماه مراسم بزرگداشت شهید راه خدمت، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه و با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ساعت 17 برگزار خواهد شد.

وی گفت: در مراسم بزرگداشت شهدای راه خدمت، انجمن‌های تخصصی فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با صدور بیانیه‌ای ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی مردم را به حضور پرشور در انتخابات ریاست‌‌جمهوری دعوت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی همواره در راستای خدمت به مردم گام برداشتند و خستگی را به‌معنای واقعی کلمه خسته کردند و خداوند متعال پاداش و اجر این مجاهدت‌ها را با شهادت ایشان داد.

جلالی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در روز میلاد امام رضا(ع) به مقام ریاست‌جمهوری معرفی شدند و در روز میلاد امام رضا(ع) به شهادت رسیدند و زندگی ایشان مأنوس با حضرت رضا(ع) بود.

وی عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم لحظه‌ای از پا ننشستند و برای حل مشکلات آنها در شهرها و روستا حضور یافتند و مردم نیز ایشان را دوست داشتند که نمود این علاقه و محبت در حضور مردم طی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان بروز و نمود پیدا کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی بار دیگر یاد و خاطره شهدایی همچون آیت‌الله بهشتی، مطهری و رجایی و باهنر را میان مردم زنده کرد و به‌راستی ایشان سیدالشهدای خدمت هستند و انقلاب اسلامی ایران دارای چنین الگوهای ممتازی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار