بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در مشهد افتتاح شد

 بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح شد.

به گزارش ذاکرنیوز، طی مراسمی امروز ۳۱ شهریور ماه، با حضور آیت الله احمد علم‌الهدی، محمد صادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی، سیدعبدالله ارجائی شهردار مشهد، جمعی از اعضاء شورای اسلامی شهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران استانی و شهری بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح و برای انجام واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.


با توجه به تاکیدات شهردار مشهد و شورای اسلامی شهر برای در اختیار گذاشتن تمامی ظرفیت‌های مدیریت شهری، مرکز واکسیناسیون شهید سردار سلیمانی با ظرفیت واکسیناسیون روزانه ۲۰ هزار نفر به صورت خودرویی و غیر خودرویی در محل نمایشگاه بین‌المللی راه‌اندازی شده است.


درکنار این مرکز ۱۷ محل دیگر نیز از سوی شهرداری برای انجام واکسیناسیون آماده شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شده است.


همچنین برای تسهیل دسترسی شهروندان به محل انجام واکسیناسیون ۱۰ اتوبوس از سوی شهرداری جهان‌شهر مشهد مقدس، تجهیز و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهد شد، تا به صورت سیار در نقاطی که دسترسی به مراکز واکسیناسیون دشوار است حضور پیدا کنند، این اتوبوس‌ها ظرفیت انجام روزانه ۱۰۰۰ واکسیناسیون را دارا هستند.


به گزارش ذاکرنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، گفتنی است مراکز واکسیناسیون شهرداری مشهد با ظرفیت روزانه حدود ۵۰ هزار نفر در طول ایام هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت ۷ صبح الی ۲۴ فعال خواهند بود.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار