برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: امسال تلاش کردیم در ستاد برگزاری و بزرگداشت سعدی شیرازی که دبیری بر آن عهده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است، هم‌افزایی صورت بگیرد.

حمیدرضا قانعی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت سعدی شیرازی گفت: روز یکم اردیبهشت ماه بهانه‌ای است که نام و یاد سعدی شیرازی را گرامی بداریم، شاعری که برای همه ما قابل احترام و تمجید است.

او ادامه داد: امسال تلاش کردیم در ستاد برگزاری و بزرگداشت سعدی شیرازی که دبیری بر آن عهده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است، هم‌افزایی صورت بگیرد و همه دستگاه‌های فرهنگی در کنار هم قرار بگیرند تا مجموعه برنامه‌هایی را در گونه‌های مختلف فرهنگی و هنری تدارک ببینم تا بتوانیم از این طریق اقشار مختلف جامعه را بیش از پیش با اندیشه‌های سعدی آشنا کنیم.

قانعی با بیان اینکه موسسه سعدی شناسی و گروه‌های مختلف هنری هم در کنار ما بودند، گفت:طی هفته پیش رو برنامه مفصلی تدارک دیده شده و قرار است اختتامیه هفته فرهنگی و هنری سعدی شیرازی در انجمن آثار و مفاخر کشور در تهران برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ها منجر به ارتقای فرهنگی و رشد تمدنی ایران شود و ادامه داد: مجموعه برنامه‌هایی نیز در سفارت‌خانه‌های مختلف کشور‌ها برگزار می‌شود و رویداد‌های مختلف فرهنگی و هنری را در پیش خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار