برنامه‌های فرهنگی ستاد اربعین استان کرمان با محوریت حاج قاسم برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- مسئول بعثه رهبری در حج و زیارت استان کرمان از اجرای برنامه‌های فرهنگی ستاد اربعین در راستای پیوند نسل‌ها ذیل شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
- اخبار استانها -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام حسین سازندگی صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام احمدی مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور برگزار شد با آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ایام ماه‌های محرم و صفر اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد که عزادارای‌های امسال به گونه‌ای دیگر برگزار شود.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ازخودگذشتی‌های ملت ما برای دین خدا است و شهدا در راه دین خدا جان خود را تقدیم کردند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان به اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا مراسم راهپیمایی اربعین برگزار نمی‌شود گفت: به این جهت برنامه‌های ستاد اربعین از جمله حمل و نقل و زیرساختی اجرا نشده است.

فلسفه تشکیل لشکر وابستگان شهید سپهبد قاسم سلیمانی از زبان فرمانده؛ این لشکر مروج مکتب حاج قاسم و گام دوم انقلاب استنخستین موزه دفاع مقدس کشور با تدبیر حاج قاسم در استان کرمان ساخته شدروایت حاج قاسم سلیمانی از شکل گیری تیپ نیروهای کرمان در دفاع مقدس/ چرا «ثارالله» انتخاب شد؟

وی با بیان اینکه اربعین حسینی زنده است و برنامه‌های فرهنگی ستاد اربعین استان کرمان در این ارتباط مانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد افزود: برنامه‌های کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان در چند قالب پیش‌بینی شده که اجرایی می‌شود.

سازندگی با اشاره به اینکه امسال نخستین سالی است که در ایام اربعین سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم عزیز در جمع ما نیست ادامه داد: یکی از موضوعاتی که امسال در کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان کرمان در این ایام پیگیری می‌شود پیوند نسل‌های گذشته و آینده ذیل شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار