برخورد جدی تعزیرات با اخلال‌گران در نظم بازار اقتصادی

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از برخورد جدی و قانونی تعزیرات با اخلال گران در نظم بازار اقتصادی خبر داد و گفت: عدم درج قیمت، گرانفروشی و تقلب بیشترین تخلفات اعلامی به تعزیرات بوده است.
- اخبار استانها -

مرضیه یونسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، ضمن عرض تسلیت شهادت خادم‌الرضا رئیسی و هیئت همراه به پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم، اظهار داشت: رئیس جمهور شهید مرد خستگی ناپذیر و سید محرومان بود.

وی با اشاره به اقدامات تعزیرات حکومتی در چند ماه گذشته بیان کرد: در راستای استمرار آرامش در بازار پس از اتمام طرح نوروزی و پایان ماه مبارک رمضان، همچنان حضور فعال و موثر رؤسای شعب تعزیرات حکومتی تاکنون ادامه داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون 20 هزار و 263 پرونده وارده به تعزیرات داشتیم که از این تعداد یک هزار و 973 مورد در حوزه کالا و خدمات، 185 مورد در بخش قاچاق کالا و ارز و 105 مورد در بخش بهداشت، دارو و درمان بوده است.

یونسی گفت: در دو ماهه امسال 163 اکیپ گشت سیار یک هزار و 327 مورد بازرسی را انجام دادند که از این میزان بازرسی 925 واحد دارای تخلف بودند.

وی گفت: عدم درج قیمت با 629 مورد، گرانفروشی 427 مورد، تقلب 168 مورد، عدم اجرای تکالیف صنفی 139 مورد، عدم صدور فاکتور 138 مورد، کم فروشی 107 مورد، عرضه خارج از شبکه 71 مورد و عدم ارائه فاکتور خرید 59 مورد بیشترین تخلفات اعلامی به تعزیرات بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: در حوزه‌های مرتبط با معیشت مردم، نظارت‌ها تداوم داشته و در مورد تغییر قیمت‌های احتمالی به صورت خودسرانه از تیررس تعزیرات به دور نمانده و ضمن مقابله با اخلال‌گران در نظم بازار اقتصادی برخورد قانونی و جدی با متخلفان در رسیدگی به پرونده‌ها انجام می‌شود.

یونسی عنوان کرد: نهایت تلاش ما در استمرار گشت‌های مشترک، بازرسی‌ها، برخورد جدی با متخلفان و رسیدگی به پرونده‌ها است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از تسنیم، مردم می‌توانند از طریق سامانه 135، مراجعه حضوری به تعزیرات همدان و تلفن گویای 32530750 شکایات خود را به ثبت برسانند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار