برخورد با ایران وجه مشترک دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان است/ بایدن را فرشته و ترامپ را دیو جا نزنید

نماینده مردم بیرجند در مجلس با بیان اینکه برخورد با ایران وجه مشترک دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان است گفت مراقب باشیم پیاده نظام آمریکا در داخل کشور بایدن را فرشته و ترامپ را دیو جا نزنند.

 حسین خسروی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه برخی در داخل کشور معتقد هستند اگر «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا شود، سیاست‌های آمریکا در قبال ایران تغییر خواهد کرد، گفت: اینکه چه شخصی رئیس جمهور آمریکا شود برای ایران هیچگونه اهمیت خاصی ندارد و نباید گرفتار اینگونه مباحث و مسائل شویم.

 وی در همین راستا، افزود: عده‌ای در رسانه‌ها و مطبوعات داخلی سعی می‌کنند با تغییر محاسبات مردم و مسئولان بایدن را مظهر عقلانیت و ترامپ را نماد ماجراجویی معرفی نموده و با دوگانه سازی پوچ بار دیگر اقتصاد را به وعده‌های دمکرات‌ها گره بزنند، مراقب باشیم پیاده نظام آمریکا در داخل کشور بایدن را فرشته و ترامپ را دیو جا نزند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس در همین راستا با بیان اینکه برخورد با ایران وجه مشترک دموکرات‌ها و جمهوری خواهان است، ادامه داد: متاسفانه مدتی است که اقتصاد کشور شرطی شده و باز عده‌ای در داخل کشور می‌خواهند با نشان دادن سراب و اینکه اگر بایدن رئیس جمهور شود به نفع ما است به جای اینکه خودشان برای حل مسائل تدبیر کنند دست روی دست گذاشته‌اند تا رئیس جمهور بعدی آمریکا مشخص شود.

خسروی با تاکید بر اینکه هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا، رئیس‌جمهور شود براساس سیاست‌های از پیش تعیین شده اقدامات خود را در قبال ایران انجام خواهد داد، گفت: هر شخصی وارد کاخ سفید شود آمریکا سیاستش در قبال ایران تغییر نخواهد داد.

انتهای‌پیام/

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار