سردار رحیمی مطرح کرد

باید نشانگاه‌های اقتصادی شناسایی شود

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: باید نشانگاه‌های اقتصادی شناسایی و برنامه ریزی لازم در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز انجام شود.

به گزارش ذاکرنیوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با حضور در پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی فراجا یک پلیس اطلاعاتی است و در این پلیس اقدامات و فعالیت‌های اطلاعاتی از اولویت بیشتر و بالاتری برخوردار است.


وی افزود: باید نشانگاه‌های اقتصادی شناسایی شوند و برنامه ریزی لازم و اقدامات بایسته در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز انجام شود و اجازه ندهیم که سوداگران اقتصادی به راحتی بتوانند به مطامع شوم و نامشروع خود دست پیدا کنند و اقتصاد کشور را با مشکلات متعدد مواجه سازند.


این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم مقابله هر چه بیشتر با قاچاق‌های سازمان یافته، بیان کرد: لازم است برنامه ریزی لازم در خصوص پرونده‌های باندی و سازمان یافته در حوزه‌های قاچاق و جرایم اقتصادی صورت پذیرد.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در گمرک نظارت بر محموله‌های ترانزیتی توسط پلیس گمرک در اولویت قرار دارد، عنوان داشت: گمرک در حقیقت گلوگاه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند که باید با نظارت‌های سیستماتیک و سازمان یافته شرایطی را فراهم سازیم که ضمن مقابله با قاچاق کالا، خدمات لازم به مردم ارائه شود.


سردار رحیمی خاطر نشان کرد: بهره برداری از سامانه‌های درون و برون سازمانی در راستای انجام هر چه بهتر و با کیفیت تر مأموریت‌ها انجام شود.


وی افزود: نظارت و پشتیبانی از پلیس‌های امنیت اقتصادی در شهرستان‌ها به خصوص شهرستان‌های هدف باید صورت پذیرد و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری حمایت شوند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار