باند جعل اسناد در یکی از ادارت دولتی استان فارس ‌متلاشی شد / ‌فاکتورسازی 33 میلیاردی متهمان

به گزارش ذاکرنیوز ، به نقل از پلیس سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: در پی اعلام مردمی مبنی بر وقوع یک سری جرائم و تخلفات سازمان یافته و سیستماتیک از جمله سندسازی، فرار مالیاتی، جعل فاکتور و سوء استفاده از موقعیت شغلی در 2 اداره دولتی در شهرستان سروستان بلافاصله ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: مأموران دریافتند که مسئول امور مالی و حسابداری یکی از ادارات با همکاری یک پیمانکار و 3 نفر دیگر (شاغل در یکی دیگر از ادارات دولتی) اقدام به سندسازی، فرار مالیاتی، جعل فاکتور و سوء استفاده از موقعیت شغلی خود کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر 5 نفر را دستگیر کنند.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه هر 5 نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده که مسئول امور مالی و حسابداری می‌باشد 33 میلیارد ریال فاکتور و اسناد جعلی، فرار مالیاتی و 39 عدد مهر جعلی کشف شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با هرگونه اخلال در نظم اقتصادی با جدیت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت این گونه افراد مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 12 هزار نمونه عقرب غیرمجاز از یک منزل مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف 12 هزار نمونه عقرب غیرمجاز در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: ماموران انتظامی آباده با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یکی از محلات این شهرستان در منزل خود اقدام به نگهداری و پرورش غیر مجاز عقرب می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند 12 هزار نمونه عقرب فاقد مجوز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: عقرب‌های کشف شده تحویل اداره محیط زیست شد.

سرهنگ مسعودی تاکید کرد: پرورش و نگهداری عقرب در منازل مسکونی و در بافت شهری و روستایی با توجه به خطرات جانی که برای مردم دارد ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار