رهبر انقلاب در پاسخ به نامه حجت الاسلام قرائتی:

با کار برای ترویج و تفسیر قرآن کاملا موافقم

صفحه اینستاگرامی نقل قول منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب پستی درباره پاسخ ایشان به حجت الاسلام قرائتی برای فعالیت در زمینه تفسیر قرآن را منتشر کرد.

به گزارش ذاکرنیوز، حجت الاسلام محسن قرائتی یکی از روحانیان فعال در زمینه تفسیر و ترویج قرآن در کشور است که اکنون نیز ریاست ستاد اقامه نماز را برعهده دارد؛ چندی پیش نامه‌ای به رهبر انقلاب در راستای ترویج و تفسیر قرآن ارسال کرد.


صفحه اینستاگرامی نقل قول منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان پاسخ نامه حجت الاسلام قرائتی که از سوی رهبر انقلاب نوشته شده است را منتشر کرد.


در این جوابیه، ایشان اعلام می‌کنند که فعالیت برای ترویج و تفسیر قرآن بسیار اهمیت و ضرورت داشته و با فعالیت در این زمینه کاملا مواففق هستند.


در ادامه متن و پست منتشر شده توسط این صفحه را مشاهده می‌کنید:


" پاسخ رهبر انقلاب به نامه حجت‌الاسلام قرائتی برای ترویج و تفسیر قرآن
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در ارتباط با اهمیت قرآن و ضرورت کار برای ترویج و تفسیر آن مرقوم داشتند:


«بعدالسلام خداوند به جنابعالی توفیق عطا فرموده است و امیدواریم آن را افزایش دهد. حقیر با کار برای ترویج قرآن و تفسیر کاملاً موافقم.»


بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه‌ی فرارسیدن ماه مبارک رمضان، متن پاسخ رهبر انقلاب و نامه‌ی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی را منتشر میکند "


با کار برای ترویج و تفسیر قرآن کاملا موافقم



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار